in bedwang houden

A

Anoniem

Guest
hee meiden,
as zondag me NOD!
ik ben helemaal geen voorstander van vroeg testen maar heb op het moment zo'n testdrang....!
en ik weet het, ookal test ik nu al dan zou de test sowieso wel nega zijn in de meeste gevallen als je zo vroeg test! het is maar goed dat we bijna op vakantie gaan zodat ik me daar op kan focussen!
hoe houden jullie je in bedwang om niet te gaan testen..?
fijne dag allemaal!
liefs x

hahahaha niet ik heb al 1 keer getest maar natuurlijk negatief heb er nu nog 2 liggen dus moet echt wachten tot van het weekend, ga niet eerder testen dan zaterdag.

Succes met wachten

Liefs kim

Heey meis,

Spannend weer!!! Ik vind het ook elke keer weer moeilijk hoor. Ik denk maar zo dat het zonde is van je geld om nu een test te doen waarvan je weet dat de kans dat hij negatief is erg groot is. Maar echt helpen doet dit niet hoor haha!

Ga maar druk bezig met inpakken, misschien helpt dat...

Alvast een hele fijne vakantie en hopelijk heb je je ob's niet nodig!!!

Liefs ciomama

Haha niet !!!

Ik zeg het ook steeds tegen mezelf heeft geen nut !
maar doe het elke weer daarna heb ik spijt want denk ik stom van mezelf maar toch dan is wel die irritante drang weg .

Fijne vakantie !

ooohw niet doen hoor!! hihi.. ik plan altijd mn dagen zo vol dat ik er bijna niet aan hoef te denke, dat scheelt voor mij een hoop

Fijne vakantie!!

heey...

ik heb vrijdag nod en wil het zooooo graag weten...maar kan mezxelf nog in bedwang houden....

succes met je zelf in bedwang houden...

en hele fijne vakantie

liefs

* Je dagen vol plannen met leuke dingen (met je dochter)..
* 's ochtends heeeel snel gaan plassen zodra je je ogen open doet (later op de dag is je urine niet zo geconcontreerd, kon mij destijds weerhouden al was het maar een dag extra).

Maar volg je gevoel. Ik heb heb ook voor mijn NOD getest hihi dus luister niet te veel naar mij..
Mocht je testen zeg dan heel duidelijk tegen jezelf dat je niet te veel teleurgesteld mag zijn bij een negatieve test. Het hoeft nix te betekenen!!

succes met wachten meid!! ik duim voor je Liefs Lisette

Terug
Bovenaan