in blijdeverwachting

hallo meiden

ik heb afgelopen maandag een test gedaan en is positief ik en mijn partner zijn heel erg gelukkig maar nou heb ik hhel erge krampen in mijn buik weet iemand of dat er bij hoort
en waarneer voel je je buik dikker worden groetjes
 
Hallo,

Ik geloof dat ik het zelfde heb, ik weet nog niet zeker of ik eindelijk zwanger ben ( bijna 3 jaar aan het proberen) maar ik ben dus nu al 5 dagen over tijd (anders echt nooit) en ik voel van alles in mijn buik. Krampen dus ook. Ben moe en misselijk.
Maar ik vroeg me dus ook af of je krampen hoort te hebben in je buik. Als jij dat ook hebt zal het wel niet waar?

Wanneer je dikker word, dat verschilt echt per persoon.

Groeten,
Cynthia
 
Hoi,

Ik ben ook net zwanger (6 weken en 2 dagen). Nu heb ik dat ook die krampen in mijn buik. Ik begon me al zorgen te maken dat het niet normaal is enzo. Maar nu lees ik dat jij het ook hebt. Het voelt bij mij alsof ik heeeel erg ongi moet worden. Ik weet niet of het normaal is, maar we zijn in ieder geval niet alleen!

Groetjes,
Miranda 31
 
Gefeliciteerd!!!
Zoals je bij enkele andere onderwerpen hier beneden ook al kunt lezen zijn buikkrampen heel normaal. Een zeurderig gevoel, alsof je ongesteld moet worden. Wat je dus niet wordt omdat je - hoera! - zwanger bent!
Wanneer je buik dikker wordt verschilt per persoon. Ik kon tot 5 maanden beide keren mijn gewone kleren nog aan, een vriendin van me (wel een superslanke den) moest met 10 weken al aan de zwangerschapsbroeken.
Geniet ervan!!!

Liefs, Jaine
 
hallo meiden.
Ik heb afgelopen donderdag een test gedaan en ben eindelijk zwanger. Ik ben pas 5 weken en heb gisteren en vandaag ook last van erge buikkrampen, en maak me hier ook zorgen om.Ik ben blij dat ik hier herkenning vind in jullie verhalen, en hoop maar dat het goed blijft gaan,voor ons allemaal.
groetjes,monique
 
Klinkt allemaal erg bekend. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik tot 12 weken erg veel krampen gehad. Alsof ik ongesteld moest worden. Nu heb ik ze weer, en nog wat andere symptomen. Wij weten het nog niet zeker deze keer. Maar het lijkt weer gelukt te zijn. Maar zoals je dus leest, die krampen kunnen er bij horen.
 
ik ben eigenlijk 19 dagen overtijd.heb op dag 11 een bloedtest gedaan, negatief. omdat ik nog steeds niet ongetseld werd heb ik op dag 17 opnieuw test gedaan.mijn hcg bedraagt 8.kan wijzen op prille zwangerschap, maar kan ook niets zijn.moet nu enkele dagen wachten en dan terug bloed laten prikken. ben enorm nerveus.heb ook steeds krampen.elke keer ik naar t toilet ga, heb ik schrik dat er toch bloed zal te zien zijn.is er nog iemand die met zo een lage hcg waarde toch zwanger was?
 
Hoi,
Ik ben 5 weken zwanger en heb ook hele erge krampen gehad. Omdat ik al een keer een acute buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad, heb ik meteen een echo gekregen. Die zag er goed uit (vruchtje zat dit keer wel in de baarmoeder!!). De krampen kunnen er volgens de arts gewoon bijhoren. Maar het is wel spannend! Veel succes allemaal en geniet ervan!
Julia
 
Terug
Bovenaan