In conflict

<p>Hallo dames,</p><p>Ik zit in conflict echt met mij zelf.</p><p>Wij hebben geen kinderen wel al meerdere miskramen gehad. Mijn laatste miskraam was een horror miskraam en hier heb ik dan ook echt gezegd nee ik wil echt niet meer. Ik ging naar het ziekenhuis  voor controle en vervolgens weer werken .. in de zorg met covid was het lastig om te rouwen.</p><p>Ik word bijna 35 en na mijn miskramen weet ik het niet meer. Ik begin overal aan te twijfelen. 1,5 jaar geleden heb ik er een spiraal in gegooid. Nu met 15 kilo zwaarder begint mijn gevoel wel weer te kriebelen.</p><p>Mijn man keek er erg van op dat ik zei dat ik het wel wil proberen. Maar ik ben zo ontzettend bang. Mijn spiraal moet er nog uit.. ik heb wel een afspraak  gemaakt bij de dokter. Om gezamenlijk met haar en mijn man te praten. </p><p>Goed ik type het van mij af. Misschien een beetje warrig..bedankt voor het luisteren allemaal/ lezen </p>

Begrijp ik heel goed. Zelf nooit miskramen gehad maar na de 1e zwangerschap met alleen problemen dacht ik nooit meer. Hij was 1.3 jaar en toch voor 2e gegaan. Die is nu 9 maanden en gaam voor 3e. Dit ondanks zware zwangerschappen en de 1e een zware bevalling. De wens is groter dan de ellende vaak.

Dat het toch weer kriebelt is een goed teken he. Dan heb je t ook een plekje gegeven en sta je er weer voor open

Heel veel succes en een fijne toekomstige zwangerschap gewenst. Het gaat een x lukken. Aanhouder wint!!

Terug
Bovenaan