In de achtbaan

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Ik heb weer een vraagje.

In oktober gaan mijn ventje en ik weer naar ons favoriete atractiepark Disney Land. nu is alleen mijn vraag stel voor dat ik tussen nu en dan zwanger raak, kan en mag ik dan in de achtbaan of mag je niet meer in een achtbaan zodra je een aantal maanden bent. en weet iemand wat voor kwaad het kan etc.

Alvast bedankt voor jullie tijd en antwoorden op mijn vraag.

en veel babyluck allemaal.
Liefs Marisca

Ik zou het niet weten, maar het lijkt mij niet heel verstandig.. gaat natuurlijk behoorlijk wild zo'n achtbaan. Kan nooit goed zijn denk ik.. Je zou dan altijd de vk of ha eens kunnen bellen..

Normaal kan dat de eerste 10wk wel, alleen heb je kans dat je er zelf minder goed tegen kan, ik ben met 6wk in de octopus geweest met mn zoontje, vond het erg tegenvallen!
Groetjes

@MJ: LOL! Ik moet altijd al lachen om die nuchtere opmerkingen van jou maar dit is echt heel droog haha!

Hey Marisca,
Ik ben afgelopen weekend naar Euro Disney geweest en ben inmiddels 17,5 week zwanger. Maarre op de plattegrond staat bij in welke attracties je niet mag doormiddel van een een rood driehoekje. Er zijn nog best veel attracties waar je wel in kan!
Veel plezier :)
Groetjes Rianne

Terug
Bovenaan