in de auto stoel of toch nog even in de maxi cosi

A

Anoniem

Guest
hoi meiden even een vraagje

vera is nu 9,5 maand. ze kan al redelijk zitten maar valt meestal na een tijdje weer om.
ze is 74 cm en past net wel net niet in de maxi cosi. ze kan op zich wel goed in de autostoel zitten maar daar voor moet ze rond de 9 kilo wegen. nu het probleem.....ze weegt nog geen 8 kilo.
wat zouden jullie doen??? in de maxi cosi nog even of toch de autostoel???

groetjes sibje

Mijn kleintje is 10,5 maand.. Hij weegt wel ruim 9 kilo en is ruim 73 cm...
Ik doe hem ook nog in de maxicosi omdat hij nog niet helemaal zelfstandig kan zitten... Dus ik zou zeggen: maxicosi

Groet Mammie

Hoi Sibje,

Ik zou haar gewoon nog lekker in de maxicosi laten. Is misschien wat lastiger maar je kan de maxicosi ook gewoon in de auto laten liggen.

Nou ja ze is wel groot genoeg voor een autostoel. Heb je die al? Anders kun je het gewoon ff uitproberen hoe dat gaat. Vaak kun je de autostoel ook in een ligstand zetten...

Lastig hoor.. maarre gewoon ff proberen zou ik toch zeggen!!!

gr. Ilone

Hoi Sibje,

Het aantal kilo's doet er niet zo veel toe is ons verteld in de winkel.
Isabelle hebben we met 11,5 toch een autostoel gegeven. Ze kan perfect zitten, is 66 cm lang en weegt 6300 gram. In de winkel hebben ze gekeken of het veilig was. De gordel sloot netjes aan dus was het veilig.

De maxicosi wordt onveilig als ze al een klein stukje met hun hoofdje boven de rand uitkomen.

Misschien moet je je, net als ons, even laten informeren in de winkel.

Isabelle is overigens echt net een prinses in haar autostoel

Succes met de keuze

Liefs Linda

quote: boli reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-05-2008 16:57:51'));

Hoi Sibje,

Het aantal kilo's doet er niet zo veel toe is ons verteld in de winkel.
Isabelle hebben we met 11,5 maand  toch een autostoel gegeven. Ze kan perfect zitten, is 66 cm lang en weegt 6300 gram. In de winkel hebben ze gekeken of het veilig was. De gordel sloot netjes aan dus was het veilig.

De maxicosi wordt onveilig als ze al een klein stukje met hun hoofdje boven de rand uitkomen.

Misschien moet je je, net als ons, even laten informeren in de winkel.

Isabelle is overigens echt net een prinses in haar autostoel

Succes met de keuze

Liefs Linda

bedankt voor de reacties
het is een lastige keuze ze komt nog niet met het hoofdje boven de maxicosi maar scheelt niet veel. gisteren in de auto stoel gezet in de ligstand. echt liggen doet ze dan niet maar kan wel lekker gaan slapen als ze wil. ze vond het geweldig!! ze kletste er op los. heel stoer. ik probeer het even in de autostoel en mocht dit niet willen pak ik de maxicosi wel weer

groetjes sibje

Terug
Bovenaan