A
Anoniem
Guest
Hoi mama's,
Ik heb een klein zwart autootje zónder airco en ja, met die hete dagen is dat behóórlijk warm in de auto! Meestal voor ik ga heeft de auto al een tijdje open gestaan en doorgelucht zodat de ergste warmte er al uit is voordat ik mijn kleine ventje er in zet,.. Maar dan!
Eenmaal in de auto is het natuurlijk ook benauwd en een raampje open zetten is niet ideaal. Het waait dan zo enorm achterin dat het niet gezond is voor de kleine. Het blijft dus meestal bij een heel klein stukje de raam open, zodra ik stil sta voor stoplicht snel dat raam helemaal open (haha) en zodra ik weer ga rijden slinger ik weer als een gek dat raam dicht hihi,.. Ja ik weet 't, zal er beslist steeds belachelijk uit zien hihihi..
Ook de "blazer" zet ik wel eens zacht aan, maar bij écht hete dagen is dat ook niks. Blaast hij warme lucht.. Grr.. Ondertussen ook al van die verduisteringsluikjes voor de achterramen, en dat scheelt wel iets.. Ook een badstofhoes over autostoel..
Het scheelt ook dat in de auto van mijn vriend airco zit die we gebruiken als we ergens heen gaan en zetten deze dan ook heel zacht aanzetten.
Ik vraag me dus af, hoe doen jullie dat met die warme dagen met een auto zónder airco? Hebben jullie andere handige tips?
Esmé mv Kay