In de auto

Hoi dames

Ik ben eens benieuwd hoe jullie t zo doen als jullie met de kleine jongen-meissie op stap gaan.
Zitten ze nog in de maxi cosi (andersom)i en dan in de auto of al in een goeie kinderstoel,zodat ze gewoon normaal zitten als wij ook.

Lars zit in de maxi cosi en dat gaat heel goed. Hij slaapt altijd lekker in de auto. Hij wordt wel wat groot voor de maxi cosi, dus we gaan binnenkort voor de autostoel, hopelijk blijft het auto rijden dan goed gaan.

hier ook nog de maxicosi. Ze wordt langzaam wel wat te groot, maar het gaat nog prima. Ze raden ook aan om pas met 9 maanden een autostoel te gebruik. We zijn ook niet van plan om het eerder te doen. De autostoel hebben we al wel.

Onze meid zit ook nog in de maxicosi. We zijn al aan het uitkijken naar de opvolger hiervoor, maar voorlopig kan ze zo nog prima mee.

Kyandro gaat ook nog in de maxi cosi,maar past ook al inde autostoel,daar komt grote zus net uit,dus kan hij er binnenkort in.voor mijn auto moet ik nog een autostoel hebben,zag ook mooie bij de hema.
liefs jootje

Terug
Bovenaan