In de auto

Ik had verwacht dat als onze kleine spruit eenmaal in de autostoel zou zitten ze het wel prima vond in de auto....niet dus.
Ja kleine stukjes naar het dorp en terug gaat prima maar o wee als we een km of 10 moeten rijden dan begint ze te huilen en stopt ze niet mee...wat dat toch is....
Alle kindjes vinden het fijn in de auto nou die van ons niet....hahahha.
Ik heb al vanalles geprobeerd.

1. pas gaan rijden als ze wakker is en de fles of juist geen fles op heeft.
2. als ze moe begint te worden.
3. Scherm eraf dat ze meer kan zien.
4. eten of drinken geven in de auto.
5. de speen...
6. een speeltje....

Niks helpt!!!!!!

Herkenbaar?
Het enigste wat je kunt doen is snel naar huis en doorrijden.....
Ik zie voortaan echt op tegen flinke afstanden.....

Hoi sens

Wel jammer dat ze t niet leuk vind om auto te rijden.
Ik kan je eigenlijk wel een klein tipje geven,namelijk
geef dr een spiegeltje of iets waar een spiegeltje in zit,want als ze zich zelf ziet is ze echt met andere dingen bezig,zichzelf zien altijd goed.en heeft ze ni
in de gaten dat men auto aan t rijden is.
Dus ik zou zeggen probeer t eens uit.

Meid,
wat vervelend.
Tygo vindt autorijden inderdaad prima dus ik kan je echt geen tip geven maar hoop voor je dat er snel een oplossing komt!
Succes!

Hier een jongetje dat 9 van de 10 keer in slaap valt in de auto!en anders als hij wakker is vind hij het ook heel goed.hij komt dan tot rust en kijkt rond,soms doet zn grote zus gek en ligt ie in een deuk van het lachen.
zus van bijna 4 valt ook nog regelmatig in de auto in slaap
liefs jootje

heb niet echt een tip,misschien een leuk muziekje?

Ik zet de radio altijd aan en ze vermaakt zich wel. Heeft ze 't misschien te warm in het autostoeltje? Dat had onze dochter een poosje terug.
Succes in ieder geval!
Liefs

Sorry, geen problemen hier! Julia vindt het autorijden super! Kletst je de oren van de kop of slaapt of speelt. Wat je zou kunnen proberen is een spiegel idd ophangen, zodat je jou ook ziet. Volgens mij zijn deze tegenwoordig wel te krijgen....
Wel sneu, als je met de auto op vakantie gaat, wordt het wel een lange zit....Succes

Wat lastig!!!!
Hier gaat autorijden ook niet altijd zonder tranen maar het is gelukkig niet standaard dat ze moet huilen.
Als ze huilt ga ik met gekke stemmetjes voor haar zingen en dan moet ze vaak wel weer lachen.
Verder eigenlijk geen tips, succes!!!

Hey meid,

Wat rot!! Die tip van die spiegel is wel goed. Wij hadden zo'n spiegel die je aan de hoofdsteun van de achterbank kon doen, zodat je in de maxicosi kon kijken via je achteruitkijkspiegel (in de vorm van een kikker) die heb ik nu aan de bijrijdersstoel bevestigd, waardoor ze naar zichzelf kan kijken. Vind ze erg mooi!
Ook heb ik aan de bijrijders stoel zo'n zak gedaan waar allerlei speelgoed in kan, in mooie felle kleurtjes. Als ze rechtop zit: bijrijdersstoel stukje naar achter, en ze kan er met veel moeite net aan bij. Wat een uitdaging! Ik heb ook bijpassende raamstickers gekocht. Vind ze prachtig om naar te kijken, en ik kan een deel aanwijzen en dus over vertellen...
En wat bij Floor ook een groot feest is als ze echt een beetje huilerig wordt: kinderliedjes zingen, of een cd met kinderliedjes op...

Hoop dat je er wat aan hebt!

liefs,

T

Terug
Bovenaan