In de autostoel.....wie volgt

Hahaha nu we weer actief aan het foto`s plaatsen zijn...hier weer een nieuwe ronde...

Vanochtend op het CB geweest en Yoëll mag met z`n 7,5 maand in de autostoel omdat meneertje zo goed kan zitten....

Hij vind het helemaal geweldig....

hij kijkt nog wel een beetje verschrikt...van wat overkomt me nu...maar onder het rijden klets ie ons de oren van het hoofd...haha

Liefs Denise

en lekker in z`n eigen karretje buiten scheuren....haha heeft de hele straat onveilig gemaakt met z`n lawaai stoel...haha iedereen kwam kijken omdat het kleinste telg uit de straat buiten liep.....GEWELDIG.....en hij genoot er natuurlijk zelf het meest van....ook van alle aandacht....

Hoi,

Ik moet morgen naar het CB en ben benieuwd wat ze zeggen. Kay is namelijk ook bijna 7,5 maand oud en kan ook al goed zelfstandig zitten.

Maar al is de verleiding erg groot (autostoel pronk al wat weekjes achter in de auto haha), en wordt de maxicosi me echt te zwaar, ik denk dat ik hem voor de veiligheid nog even in de maxicosi houd daar hij nog niet met zijn hoofdje erbovenuit steekt. Stiekem vind ik het  ook nog wel gezellig  om hem voorin de auto te hebben.  

Ik wacht nog eventjes braaf af!

Maar Yoel zit er fraai bij!! Super hoor!

Esmé mv Kay

Zooooo Yoëll jij ben cool zo.
Ik wil nog niet zelf zolang zitten, ik wil veel liever staan, maar dat mag niet in een autostoel.
Denk dat ik maar ga oefenen met zitten..

Kus Yoëll

Stef zit er al een tijdje in. Hij vond het echt niet meer leuk in de maxi-cosi,
dus hebben we dit geprobeerd. Eerst in de huiskamer...(zie foto) en nu in
de auto. Hij vindt het geweldig! Zit lekker om zich heen te kijken. Alleen als
we verder weg gaan, nemen we de maxi-coso nog wel mee, voor het geval dat....

Liefs Annet

Terug
Bovenaan