In de box, hoelang nog?

A

Anoniem

Guest
Ha lady's,

Het is hier echt een strijd om Brian (25-07-07)  in de box te zetten.
Er zijn gewoon een aantal momenten op een dag dat ik hem niet zonder toezicht op de grond wil laten. Als bijv. Mike (3jr) naar de wc moet gaat Brian toch echt even in de box. Nou hij gilt moord een brand!! Als ik aan het koken ben is mijn man meestal nog niet thuis, Ja dan kan ik hem in de kinderstoel in de keuken zetten, maar het lijkt me zo lekker voor hem om gewoon een eigen plekkie te hebben waar hij even alleen kan spelen Mike was 9 maanden toen we de box hebben opgeruimd en de reactie van onze omgeving was dat dat wel erg vroeg was. Maar ja ongebruikt in de huiskamer laten staan vind ik ook zo wat.  
Zitten jullie kleine nog in de box? Wat zouden jullie doen?

alvast bedankt,
Achnita

Ik gebruik de box nog wel regelmatig, niet de gehele dag meer, maar wel moment dat het gewoon even makkelijker is.
Kinderen beginnen ook een beetje een eigen willetje te krijgen en proberen het gewoon uit door te gaan huilen en gillen om toch niet te hoeven doen wat jij op dat moment nodig acht.
Als ik vind dat Daan (30-5-07) in de box moet, dan gaat hij erin, of hij er nu zin in heeft of niet, vaak ik het maar even en dan heeft hij een speeltje gevonden en speelt rustig totdat ik hem erweer uitpak.

Liefs Saskia

Ik gebruik de box nog zeer regelmatig. Veel eigenlijk.

Natuurlijk komt dat ook door de verhuizing en dat ik druk ben met van alles maar vind het gewoon wel fijn dat hij nog zijn eigen plekje heeft waar hij zich in kan vermaken. Ondertussen weet thygo heel goed dat als hij zich gewoon vermaakt hij er vanzelf uitgehaald word om lekker op de grond te spelen en meestal is dat als zijn grote zus thuis is.

Succes in ieder geval want elke keer een strijd is ook niet wat

kimm

Mijn oudste vond de box ook niet leuk maar soms moest ie er toch echt even in hoor. Volgens mij hebben wij hem opgeruimd toen ie ruim een jaar was.. Mijn jongste (12-7-07) vind het leuk in de box dus die ligt er regelmatig in om te spelen. Soms houd ie het een kwartier vol maar hij speelt ook wel eens ruim een uur..

Hoi,

Stijn kan het ook niet altijd even goed waarderen als we hem in de box zetten. Maar na een halve minuut ofzo gaat hij toch lief zitten spelen. Zijn broers willen ook wel eens wat doen, zoals achter de playstation zonder dat hij in de draden hangt en ondanks dat hij het goed bedoelt kan ik zijn hulp ook echt niet gebruken als ik het toilet aan het schoonmaken ben. helaas kan je niet altijd je zin krijgen in het leven.

Groetjes van Marloes

Hier hetzelfde. Lotte is 10 maanden en moet soms ook even in de box. Tijdens het koken en eten zijn goede voorbeelden. Onze box staat ook eigenlijk standaard in de keuken. Lotte is druk bezig met leren kruipen (ze is er bijna!), maar komt nog net niet vooruit. Nu speelt ze vaak op het kleed in de woonkamer en hoeft ze er nog niet in.

Zodra ze straks kan kruipen, moet ze er vaker in. Als je idd even naar de wc moet of de bel gaat, of wat dan ook. Het is niet anders. Ze gaat in eerste instantie vaak ook  brullen, maar legt zich er  meestal wel bij neer als we niet reageren. Ze heeft weinig keus.

Groetjes, Marisa

Mijn beide kinderen zitten/zaten graag in de box. Eva was bijna twee toen de box eruit ging. Eigenlijk zat ze er toen nog graag in, maar ik vind het zo'n 'sta-in-de-weg'.
Bas gaat ook geregeld de box in. Soms met een klein beetje protest, maar over het algemeen vindt hij het heerlijk.

Groetjes, Karin

Hoi,

Dylano (10mnd) ligt ook nog regelmatig in de box hoor.
Nu heb ik ook gelezen dat een half uur per dag voldoende is, maar daar hou ik mezelf echt niet aan hoor.
Als hij het niet meer naar zn zin heb in de box, moeten we weer wat anders gaan zoeken om hem te vermaken, hij geeft het dus echt wel aan.

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan