in de box

Hey hallo,

vanmorgen heb ik gedouched en Isis ondertussen in de box gezet, ze is nu zo veel op, dat er dat wel een keer van komt. Ging redelijk goed, ze huilde wel toen ik terug kwam (binnen 10 min.) en was helemaal blij toen ze me zag. Laten jullie de kleintjes ook weleens alleen, bijv. in de box?

x Esther

Ja hoor, dit doe ik ook regelmatig.
Alleen zet ik haar in de wipstoel in de box. Want als ik haar neerleg, dan draait ze zo dat ze met haar spekbeentjes tussen de spijlen komt en dan gilt ze wel alles aan elkaar!

Ik laat haar ook vaak alleen als ik de oudste in bad moet doen of naar bed moet brengen en over het algemeen gaat het prima.
Sil

en ook wij doen het hoor. linsey vermaakt zich prima in de box. ligt lekker te spelen of de box te verbouwen. ligt geen boxkleed meer in dus dat maakt extra herrie als je er met wat opslaat en dat is natuurlijk prachtig

groetjes danielle

Hannah zit elke dag wel in de box. Liggen vindt ze nu niet zo leuk meer (soms vind het nog wel prima, maar meestal niet meer), maar zitten is nu helemaal geweldig.
Ze kan nog niet zelf gaan zitten, maar als ik haar neerzet kan ze wel heeeeel lang blijven zitten. Ze zit dan heerlijk in haar eentje te spelen.
Ik laat haar soms ook wel eventjes alleen, maar nooit lang natuurlijk. Of ik zet haar op de grond met een paar speeltjes, ze is nog niet mobiel dus blijft gewoon zitten waar ik haar neerzet...

Als ik ga douchen leg ik haar meestal even in haar bedje (op de kamer naast de badkamer), maar dan wel achterstevoren. Daar liggen namelijk een boel knuffels en daar kan ze dan even mee spelen. En zo weet ze ook dat ik haar niet neerleg om te gaan slapen. Gaat hartstikke goed.

Tot nu toe stond haar bedje nog steeds hoog, dus in haar bed ligt ze altijd.
Ik heb net het bedje maar es laag gezet, want je weet natuurlijk nooit wanneer ze zelf ineens kan gaan zitten...wat wordt ze al groot...

Karin, mv Hannah (20-11-2006)

Ik heb Vilmar direct vanaf het begin geprobeerd te leren ook alleen te kunnen zijn. Anders kun je toch geen kant op?

Even lekker in de box of op de vloer in de kamer spelen, hij kan inmiddels zitten dus dat is prachtig!   (kan nog niet kruipen dus kan nog alleen in de kamer)

Ik ga dan snel wasje draaien, douchen, stofzuigen, keuken opruimen, boven zuigen etc. etc. (niet allemaal tegelijk hoor.....hihi)

Hoe deed jij dat dan voorheen?

Don't get me wrong! Isis kan zichzelf prima vermaken. Ze is mobiel en kruipt, zit en staat tegen bank, stoelen enz, bovendien verdwijnt alles in haar mond als ze de kans krijgt , we moeten haar in de gaten houden. Voorheen douchte ik als ze sliep of als mijn man thuis was, maar nu ze langer op is, wil ik dan ook weleens douchen of net even wat langer wegblijven uit de huiskamer, bijv. om de slaapkamers te stofzuigen, dan mag ze in de box.
Ze ligt/zit en nu ook staat dagelijks in de box, gaat meestal prima. Maar we gunnen haar de ruimte om te kruipen enz. Een box is maar klein,

x Esther

Terug
Bovenaan