In de box

SInds afgelopen week staat bij ons de box weer in de kamer. Zodat Isabelle alvast kan wennen. En wat is het toch leuk om met al je knuffels en speelgoed in de box te zitten! Hihi, zo grappig om te zien dat de box waar ze ooit huilend in stond omdat ze eruit wilde, nu opeens enorm interessant geworden is om in te spelen!

Groetjes Babybelle

Nou Daniëlle is inmiddels ook alweer 2 jaar maar de box staat hier nog steeds in de huiskamer hoor!
Als ik vrij ben zit ze er 's ochtends nog in met een broodje en drinken en de tv aan, zodat ik op mn gemak kan douchen en aankleden boven. Ik durf haar nog niet alleen beneden te laten want dan denk ik dat ze alle kastjes (die niet op slot zitten) leeg haalt.
Maar wel grappig om te lezen dat Isabelle de box nu weer interessant vindt.
Groetjes van Sonja

Haha, zo zie je maar..als het nieuw is is het weer erg intressant!
Ach, misschien nog handig ook!
Lekker gebruik van maken als ze het zelf ook goed vind..
Gr Rina

Hoi hoi,

Hier heeft de box ook altijd gestaan. Ben erg blij dat we Dylano erin hebben gehouden.. Hij had een tijd dat hij het helemaal nix vond, maar nu vind hij het weer prima. Tis ook hooguit 1x in de 2dg, valt mee dus..

Liefs Deb.

Hier is de box maar even weg geweest. Sam wilde er niet meer in en toen ik 8 maanden zwanger was is de box weer terug in de kamer gekomen. Ik heb Sam er nooit meer in gehad en uitgelegd dat de box voor de baby is en dat ze er ook geen speelgoed in mag gooien. Dat was de eerste week wel lastig maar daarna ging het goed. Nu Dani er is zegd ze ook dat de box voor Dani is.

Groetjes

Terug
Bovenaan