in de box

Hallo meiden,

Nou vandaag was het zover, Joany zat lekker in de box en toen ik koffie ging zetten zag ik ineens dat ze stond ik snel het fototoestel gepakt. Maar was natuurlijk net te laat, ze ging weer zitten. Hoe gaat het met jullie kindjes? Ik vind echt dat het super snel gaat allemaal, wel erg leuk maar wil ze ook graag nog klein houden haha.

Liefs Priscilla

snel hoor!!! Jammer dat je te laat was met de camera ;-(
Idd de box EN bedje naar beneden zetten!
Hier nog niet zitten en staan ook nog niet dus, als we haar vasthouden duwt ze zich wel tot staan, maar verder nog niet!!

@MJ
Ja die staan al naar beneden, sinds vorige week al hadden ze op t bureau ook gezegt, maar had het zelf ook al tegen mn man gezegt want ik had het al in de gaten. Ja ze is inderdaad erg snel ja op het bureau zagen ze ook dat ze al aan de hand kan lopen en ze zeiden dat ze dat ook nog nooit mee gemaakt hadden, maar ik hoefde t niet af te remmen omdat ze het echt zelf doet

Wow!! das zeker snel. maar ook wel weer leuk denk ik.
Jorn gaat wel zelf zitten. en als je zijn handjes pakt gaat ie staan. maar gelukkig nog niet in de box of bed.

Wow wat knap al zeg!!!!
Jammer dat het camera moment te laat was haha.
De box is hier een al drama zal ik maar zeggen vanaf het begin hoor.....
meneertje ligt er misschien 5 min zonder te huilen, krijsen of gillen.
Floortje heeft de box ook nooit wat gevonden en toen heb ik hem laten staan tot ze een jaar was en toen opgeruimd nou nu gaat tie komend weekend de zolder op.

jeetje wat snel allemaal! I

vo trekt zich wel aan mijn handen op tot zitten en staan. Ik ontdekte vrijdag dat hij echt een hele poos los kan zitten terwijl hij dat dodnerdag echt nog niet kon! Ik grapte al wanneer en van wie hij dat nou opeens geleerd had!
Hij wil nu alleen nog maar zitten en kan zich zeker 3 kwartier in zijn box vermaken. Soms valt ie nog wel om en hangt dan in het voedingskussen (dat ik nog wel om hem heen leg voor de zekerheid). Kan meestal vanuit halfhangen wel zelf gaan zitten.

@secretmom:Wat lastig dat je kids zich niet goed in de box kunnen vermaken! Ik vind het wel erg lekker zo, kan ik af en toe nog eens iets anders doen.

Terug
Bovenaan