<p>Zijn hier nog kindjes die zich helemaal anders gedragen thuis dan in de creche?</p><p>In de creche krijgen wij altijd te horen dat onze 13maander een heel goede dag heeft gehad. Heel actief, altijd goedlachs, goed eten, goed laten verluieren, goed slapen...Rond 17u pikt mijn man hem op in de creche. Hij is nog geen 2 minuten in huis en hij begint te 'zagen', te wenen, boos alles wegsmijten, zichzelf op de grond gooien, krijsen bij verluieren, slecht eten...Het is voor ons een struggle tot hij gaat slapen. En dit is al heeeeel lang aan de gang. Soms denken wij echt dat wij iets verkeerd doen, of dat hij niet graag bij ons is...</p><p>Wat zou de reden kunnen zijn? Overprikkeld van in de creche? Te moe? Of wil hij in de creche heel flink zijn en dan thuis alles loslaten omdat hij weet 'mama en papa zien mij onvoorwaardelijk graag'. Ik heb het dan ook een beetje moeilijk om het karakter van mijn zoontje in te schatten...vreemd denken jullie waarschijnlijk, maar ik heb dus totaal geen idee wat voor een persoontje hij is/gaat worden omdat hij zo verschillend kan zijn</p><p>Ik hoop dat ik hier wat 'antwoorden' kan vinden...</p><p>Bedankt ouders van nu !</p><p> </p>