in de maling genomen...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben in de maling genomen door mijn eigen lichaam, denk ik!
Woensdag moest ik ongesteld worden en ja hoor ik had inderdaad bloedverlies zoals gewoonlijk op de eerste dag van de menstruatie.
De volgende dag niks.
Ik wel steeds naar de wc, want ik dacht het kan ieder moment "losbarsten".
Ik verlies normaal echt flink wat bloed.
Volgende dag weer niks.
Toch een beetje raar dacht ik, maar ik heb net een spiraaltje laten verwijderen dus wie weet.
Vandaag zat het mij niet lekker toen ik wakker werd en er weer niks was dus ik getest en wat denk je... ZWANGER!!
Nou ik kon het niet geloven, want ik heb toch echt een dag bloedverlies gehad.
Gelukkig zaten er 2 testen in 1 pakje dus die heb ik er ook aan gewaagd (gelukkig had ik urine opgevangen) en ja weer 2 streepjes!!

Ik ben natuurlijk blij, maar ik kan het nog bijna niet geloven.
Zo snel, terwijl ik er bij de eerste bijna 10 maanden over heb gedaan om zwanger te raken.

Heeft iemand anders ook bloedverlies gehad op de dag dat je ongi moest worden???
Is alles goed bij jou??

Groetjes!!

Hoi Eddie,

Ik herken me eigen meteen in jouw
verhaal,want ik had precies het zelfde,
dacht ook steeds ja hoor nu ga ik ongi worden
maar de dag erna nog steeds niet volop,
dacht toen het zou toch niet dat ik weer in  
1 keer zwanger ben?maar ja hoor toch alweer zwanger
(had daar voor een miskraam gehad)
Kei gelukkig met het zien van de resultaat,
had bij mn eerste zwangerschap ook dagen wat bloed verlies maar ik dacht dat kan want ik was pas gestopt met de pil en dan kan het zo zijn dat je menstruatie wat anders verloopt,maar ook daar werd ik maar niet volop ongi en deed na 2 weken een test.
Ben nu 3 en halve maand en alles gaat lekker dus het kan geen kwaad heb verder ook nog tussen door ooit wat bloed verlies gehad.bij sommigen hoort het er gewoon bij zegt de gyn,dus ik maak me verder ook maar niet druk.

Vriendelijke groeten Esther

Hoi Eddie  !
Onze dochter word volgende week 2 jaar. Weet nog goed dat ik precies het zelfde had.
We waren al 1 1/2 jaar bezig. Was 4 1/2 week overtijd en jawel weer bloedverlies.
Ik kon wel huilen. De dagen erna bleef het weg. Toch maar een test gedaan en jawel...zwanger. Nou hoorde ik dat dit het moment is geweest dat het zich dan innesteld in je baarmoeder. Dit kan een beetje bloedverlies geven.
In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er maar lekker van.
Groeten van Miena

Hai Eddie,

Ook ik  herken me heel erg in jouw verhaal, grappig he? Wij waren al een maand of 10 bezig en het is de derde voor ons. Dan denk je ik zal misschien wel iets voelen. Je weet ook ondertussen precies wat de symptomen zijn, die heb je ook die symptomen. Een paar dan. En toch kwam het niet in me op dat ik in verwachting zou kunnen zijn. Stom he!! Bij mij begon iedere menstruatie aan het eind van de dag met wat oud bloed, dan gingen de volgende dag de sluizen open. Toen ik die keer aan het eind van de dag, precies de dag dat ik het verwachtte, wat oud bloed verloor had ik die maand al afgeschreven. Dat was zaterdag ik heb toen tot dinsdag ochtend gewacht. Toen dacht ik nu klopt er iets niet, toch maar een test doen. En ja   hoor, hartstikke zwanger. YES!!!

Nu inmiddels 24 weken (morgen om precies te zijn) En geniet er met volle teugen van. Het is voor ons nog een toetje toe, onze jongste is 9 jaar en de oudste is 11 jaar. Die vinden het ook geweldig en leven enorm mee.

Hele fijne zwangerschap gewenst,
groetjes Yetje.

Terug
Bovenaan