A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Ik ben in de maling genomen door mijn eigen lichaam, denk ik!
Woensdag moest ik ongesteld worden en ja hoor ik had inderdaad bloedverlies zoals gewoonlijk op de eerste dag van de menstruatie.
De volgende dag niks.
Ik wel steeds naar de wc, want ik dacht het kan ieder moment "losbarsten".
Ik verlies normaal echt flink wat bloed.
Volgende dag weer niks.
Toch een beetje raar dacht ik, maar ik heb net een spiraaltje laten verwijderen dus wie weet.
Vandaag zat het mij niet lekker toen ik wakker werd en er weer niks was dus ik getest en wat denk je... ZWANGER!!
Nou ik kon het niet geloven, want ik heb toch echt een dag bloedverlies gehad.
Gelukkig zaten er 2 testen in 1 pakje dus die heb ik er ook aan gewaagd (gelukkig had ik urine opgevangen) en ja weer 2 streepjes!!
Ik ben natuurlijk blij, maar ik kan het nog bijna niet geloven.
Zo snel, terwijl ik er bij de eerste bijna 10 maanden over heb gedaan om zwanger te raken.
Heeft iemand anders ook bloedverlies gehad op de dag dat je ongi moest worden???
Is alles goed bij jou??
Groetjes!!
Ik ben in de maling genomen door mijn eigen lichaam, denk ik!
Woensdag moest ik ongesteld worden en ja hoor ik had inderdaad bloedverlies zoals gewoonlijk op de eerste dag van de menstruatie.
De volgende dag niks.
Ik wel steeds naar de wc, want ik dacht het kan ieder moment "losbarsten".
Ik verlies normaal echt flink wat bloed.
Volgende dag weer niks.
Toch een beetje raar dacht ik, maar ik heb net een spiraaltje laten verwijderen dus wie weet.
Vandaag zat het mij niet lekker toen ik wakker werd en er weer niks was dus ik getest en wat denk je... ZWANGER!!
Nou ik kon het niet geloven, want ik heb toch echt een dag bloedverlies gehad.
Gelukkig zaten er 2 testen in 1 pakje dus die heb ik er ook aan gewaagd (gelukkig had ik urine opgevangen) en ja weer 2 streepjes!!
Ik ben natuurlijk blij, maar ik kan het nog bijna niet geloven.
Zo snel, terwijl ik er bij de eerste bijna 10 maanden over heb gedaan om zwanger te raken.
Heeft iemand anders ook bloedverlies gehad op de dag dat je ongi moest worden???
Is alles goed bij jou??
Groetjes!!