In de middag positief vanochtend negatief

A

Anoniem

Guest
<p>Lieve allemaal,</p><p> </p><p>Inmiddels ben ik vrij onzeker. Ik ben nu 13 dagen overtijd en al een aantal testen verder.</p><p> </p><p>Gisteren opnieuw gestest en was de test ontzettend licht positief maar wel zichtbaar positief oh wat was ik blij.</p><p> </p><p>Vanochtend opnieuw getest om te kijken of het streepje donkerder was.</p><p> </p><p>Helaas volledig negatief.</p><p> </p><p>Wij zijn inmiddels 16 maanden bezig en het word elke keer een beetje zwaarder.</p><p> </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? </p>

In principe als je positief test heb je het hormoon dus moet je zwanger zijn. Is het een ander merk geweest of heb je toch niet lang genoeg in de urine gehad? Ik zou gewoon morgenochtend of de volgende ochtend weer testen, je zou iedere dag steeds maar hormoon moeten hebben in je urine om te meten.
good luck!

Probeer anders een digitale van clearblue die geven het makkelijker aan soms

In principe als je zolang overtijd bent moet die gewoon een andere dag ook aangeven dat je zwanger bent. Ik heb ook keer gehad dat die lichtelijk positief aangaf maar helaas werd ik paar dagen later ongi. Ik was 4 dagen overtijd en teste einde van de middag en was geen twijfel aan mogelijk en er kwamen 2 streepjes, dus als je zolang overtijd bent moet die dat ook wel aangegeven.
liefs

Bedankt allemaal,

Helaas de rest blijft negatief dus verwacht binnenkort dan ongesteld te worden

Terug
Bovenaan