in de mm, wat vertel je op het werk?

Hallo meiden,  

Mijn man en ik zijn inmiddels 1,5 jaar bezig voor ons eerste kindje (zat eerder op het 'zwanger worden' forum).  We hebben  de eerste stappen gezet in de medische molen ... vandaag voor het eerst bij de gyneacoloog geweest. Ik vond het erg spannend maar het viel allemaal ontzettend mee.
Omdat ik een hele  onregelmatige cyclus heb, moet ik beginnen met Clomid en 4 afspraken maken om bloed te prikken (op de 3e dag, 21e, 24e en 28e dag).

Mijn vraag aan jullie is: wat vertellen jullie op het werk? Ik werk 4 dagen in de week en het zou wel heel toevallig zijn als al die afspraken precies op mijn vrije dag gaan uitkomen.
Omdat we natuurlijk helemaal nog niet weten hoe het verder allemaal zal verlopen wil ik het eigenlijk nog even stil houden op mijn werk en ook voor de buitenwereld. Hoe doen / deden jullie dat?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties en wens iedereen natuurlijk veel succes met zwangerworden (het is lente!).

Liefs, AMber

hallo Amber,

Ik ben op mijn werk vanaf het begin heel eerlijk geweest tegen mijn directeur en tegen mijn directe collega's.
Ik kan niet zomaar een vrije dag nemen op mijn werk en weg gaan is ook niet zo gemakkelijk, omdat ik voor de klas sta.
Wanneer ik weg moet, moet er dus een vervanger geregeld worden.
Ik ben blij dat ik gewoon heel eerlijk ben geweest, want nu wordt er altijd wel iets geregeld als ik weg moet.

Veel succes!!!
Groetjes,
mama Peet

Terug
Bovenaan