In de rui!

Hoi,

Ik vind sinds een paar dagen overal haren van mezelf terug. Heb me suf lopen piekeren waar dat nou door kwam (wat doe ik nou toch anders?)...tot ik me bedacht dat dat ook bij het ontzwangeren hoort! Boehoehoe, mijn haren vallen uit! Hebben meer mensen hier al last van?

Groetjes,

Eveline

Herkenbaar!!
Ik lijk nu ze er nu soms met bossen tegelijk uit te kunnen trekken! Manlief wordt helemaal kribbig van de haren in het doucheputje, ha, ha!
Maar ja, dat hoort erbij. Ik heb gelezen dat 6 maanden na de bevalling alles weer een beetje normaal moet zijn wat betreft de haren. Dan heb je je normale haardos weer terug. Tot die tijd zijn we in de rui...
Wees niet bang, er is nog nooit iemand kaal geworden

Groetjes, Karin
Mama van Christian (6 weken)

Vitamine B! Als je dit slikt is het echt een stuk minder, je haren komen dan ook sneller weer terug. Ik heb dit bij de oudste gedaan, het werkt echt goed! Ik moet het nu nog halen, maar ik vergeet het steeds......

Hoi Evelien. Yep,het hoort er ook bij. Tijdens je zwangerschap  verlies je bijna geen haren en rond de 3 maanden erna valt alles wat je teveel hebt weer uit. Daarom zeggen de meesten dat tijdens de zwangerschap je haar beter valt,komt dus omdat je er meer hebt.
Het is te proberen met vitamine B maar volgens mij kun je het niet voorkomen.
Ik heb er maar een stuk af laten knippen,scheelt weer in het doucheputje.
Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan