In de sneeuw (foto's)

A

Anoniem

Guest
Ik kon het niet laten, er lag een klein laagje sneeuw in Den Haag en ben ff lekker met hem naar buiten gegaan. Hier komen wat foto's

mooi hoor die sneeuw

Ik ga lekker naar de speeltuin

ff schommelen

nog ff poseren voor mama

Nu ben ik er helemaal klaar mee, alles is nat en mama wil me alleen maar op de foto zetten

Ik ga maar weer, daaaaaaaaaaaaaaaaaaag!

SNEEUW??????????????!!!!!!!!!!!!!! Jeempie, wat gaaf!!
En wat leuk dat jullie lekker ff buiten konden spelen. Meike gilt nu op de fiets ze vindt wind veeeels te koud haha.

Nou veel sneeuwpret dan maar (voor het hier gaat sneeuwen is alles bij jullie alweer weg haha)

Liefs Renske

Ha gaaf zeg, sneeuw..was ik nou maar in Den Haag blijven wonen...
Leuke foto's!!!!

liefs jen mv mike

Wat een leuke foto's Annemiek! Ik woon in Scheveningen (das ook Den Haag) maar hier geen sneeuw hoor, alleen wat ijs. En ik kan niet wachten op sneeuw, want dan kan Fabio zijn nieuwe skibroek en ski jas aan!
Nu wil ik alleen nog zwarte sneeuwlaarsjes hebben, maar die heb ik nog niet gevonden....

Groetjes van Cissy

Hee Cissy

Ik heb gister bij de bristol hele leuke gekocht! Waren 11 euro, zwart met een bont randje! Zat net ff online in de folder te kijken maar die staan er net niet in....

Succes jen

Oh wacht ff...je zoekt ze voor Fabio...oeps! Ik dacht voor jezelf hahahah

Ja ik zocht ze voor Fabio, maar mamma vind hat ook wel lekker warm hoor! Ik ga morgen toch maar eventjes kijken. Bedankt voor de tip!

Groetjes van Cissy

Leuk hè zo wit buiten!
Ik durf met kian even niet naar buiten (kuch kuch), maar ik heb de sneeuw gevraagd nog 's terug te komen, dan gaan we ook lekker naar buiten.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan