in de steek gelaten

Ik voel me in de steek gelaten door mijn vriend! ben zo boos en teleurgesteld ,het liefst pak ik mijn spullen en ga weg!! hij neemt mij helemaal niet serieus dat ik ziek ben voel me beroerd de hele tijd en kan niet werken ! en nu is hij pissig op mij ??? dit is toch niet leuk zo zwanger te zijn
 
Sorry dat ik het zeg hoor, maar wat een lul is hij dan!! Laat hem maar eens een boek over zwangerschap lezen of hier op het forum meelezen. Iederee vrouw heeft daar zeker in het begin enorm veel last van. Ik was (en ben) zo moe dat ik om de 2-3 uur even ga slapen. Ik was te misselijk om te kunnen lopen. Lees hier maar eens rustig wat berichten, want iedereen barst van de klachten. Hij is gewoon een botte lul. Juist nu je ook emotioneler bent dan normaal zou hij je moeten steunen.
Je kunt altijd hier je ei kwijt hoor!!!
 
Sluit ik me helemaal bij aan.
Ik heb het gelukkig beter getroffen. Ik mag niet eens veel doen van mijn man. Hij is enorm bezorgd.
Meid, veel sterkte

Groetjes
Audrey
 
Erg tactvol is ie niet. Maar je moet het hem maar niet kwalijk nemen, mannen snappen niet wat je doormaakt met misselijkheid, hormonen e.d. Zeker weten dat het over een poosje beter gaat. Sterkte!
 
bedankt voor jullie reactie!
ja het is echt een klootzak op het moment bah heb het zo moeilijk hij stuurt me alleen een sms als ik aan het werk ben en zegt ik hou van je :( doet me zo pijn,en dan nu is zijn dochter bij ons van 9 jaar die meid is gek op mij,en hij heeft het zo druk met werk altijd is de hele dag weg tot s,avonds.en ik dacht oh leuk is zij in iedergeval bij me gezelschap,en vanmorge zegt geen woord tegen me en neemt die kleine meid mee weg bij mij,zo van jij bent toch ziek stik maar pfffff dit is toch niet normaal!! en ik heb al helemaal niemand hier ,ik woon in zweden met hem ,maar ik ben zo alleen ik word gek hier:( denk soms was ik maar dood ik ben zo ongelukkig
 
Wat rot voor je zeg! Een beetje begrip van zijn kant uit mag je toch echt wel verwachten. Waarom pak je je koffer niet en komt eens lekker op vakantie naar Nederland naar je familie en vrienden hier? Misschien doet je dat wel goed en voel je je dan wat beter. Want dat laatste wat jij schrijft (soms denk ik was ik maar dood ik ben zo ongelukkig) dat is niet gezond. Niet voor jou en voor je kind lijkt me dat ook niet echt goed. Ik zou wel aktie ondernemen als ik jou was, doe iets waardoor je je beter voelt, probeer positief te blijven voor je kindje. Heel veel sterkte!

Jane 26 wkn

 
Terug
Bovenaan