In de steek gelaten...

Hallo aanstaande moeders,
Ik hen een vraagje zijn er hier ook moeders die er alleen voor staan, die steek gelaten zijn door hun partner.
Ik ben een zwangere meid van 29 die nu 23 weken zwanger is en er alleen voor sta de vader van mijn kleintje is er vandoor gegaan,kon het niet aan zei hij...Ook wil hij het kleintje niet erkennen ik ben dus echt letterlijk aan de kant gezet..
Ik hoop dat hier ook vrouwen zijn die dit kennen of hebben mee gemaakt die ook vol verdriet en boosheid zitten..Ik hoop dat er ook vrouwen zijn die mij tips kunnen geven ik kan nu zo moeilijk van mijn zwangerschap genieten...

groetjes shirtie

Hallo shirtie,

Wat erg voor je. Wens je veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Mijn partner heeft het kind wel erkend en blijft ook bij me dus kan het gevoel niet met je delen.
Maar vond wel dat ik even moest reageren.
Hoop dat je snel de moed en gerustheid kunt vinden en kunt gaan genieten van je zwangerschap.

sterkte!!

jmak

Hoi. Ik zit (gelukkig) ook niet in dezelfde situatie als jij, maar ik wil je wel even heel veel sterkte toewensen. Ik hoop dat het goed gaat uitpakken voor jou en je kindje!
Liefs Anne-Marie

Sorry ook ik kan niet met je meepraten maar ik vind het gewoon heel naar voor je.
Ik hoop dat je toch kan genieten van je zwangerschap en  je kindje en probeer ervoor te zorgen dat je, ondanks je verdriet, toch het beste ervan maakt.

Jij en je kindje verdienen veel beter dan een vent die jullie zo laat zitten.

gr Vanessa

Vervelend voor je zeg. Ik weet dat op www.zwangerschapspagina.nl een forumonderdeel speciaal is voor alleenstaande (aanstaande) mama's. Misschien heb je hier iets aan.
Veel sterkte.
Groetjes Veerle
mama van Quinn 22-01

Toen mijn zoontje 9maanden was heeft mijn ex ons verlaten ik zat ook met heel veel bosheid en verdriet en had heel vel steun aan de www.ouderalleen.nl. Is een site met allemaal alleen staande moeders en soms ook vaders het heeft mij heel erg geholpen omdat die mensen hetook mee maakte of meegemaakt hadden.Hoop dat je hier wat aan heb .Heel veel sterkte probeer te genieten van het wondertje wat er in je groeit

Terug
Bovenaan