In de stromende regen gevlagd en gevoetbald!

Het was echt vies weer vandaag, maar ja ik moest toch spelen vandaag!
Eerst heb ik gevlagd en na 25 minuten maakte ik mijn entree. Heerlijk op het midden en zelf weten wat ik deed. En ik heb (volgens de coaches!) goed gespeeld.
2e helft nog 20 minuten gespeeld, zelfs een voorzet gegeven en hij werd er in geschoten!
Daarna weer gevlagd en uiteindelijk 4-4 gelijkgespeeld! Helaas hadden we kunnen winnen, maar ja tegen de koploper is 4-4 echt al super!

Oh ja en een tegenstandster heeft ROOD gekregen omdat ze kutscheidsrechter zei en wij een penalty na een overtreding (ze speelden erg hard, gefrustreerd omdat wij t zo goed deden)

Moest even een verslagje schrijven hoor, want ik heb een heerlijke wedstrijd gespeeld.

groetjes Maris

LEUK mariska!

Ik moet bekennen dat ik tijdens het lezen van je verslagje opeens ook erg veel zin in voetbal kreeg in de stromende regen! hihi
Fijn dat je een sport hebt gevonden waarin je je kan uitleven!

Groetjes Babybelle

Ik moet zeggen dat door jou verhaal bij mij ook de kriebels komen om weer eens heerlijk ouderwets door de regen te gaan plenzen, ploeteren en plonzen!!

Samen met Benthe en dan daarna lekker in de pyjama op de bank met een warme choco!!

Laat de regen maar komen!!!

Terug
Bovenaan