In de wachtkamer

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Heb 2 weken geleden weer een positieve test gekregen na mijn miskraam. Vandaag had ik de echo, we mochten vroeg komen deze keer.
Op de echo was een vruchtzakje en een dooierzakje zichtbaar maar helaas nog geen embryo. Op zich niets aan de hand, want deze echo was vrij vroeg gepland.
Nu 2 weken wachten tot de volgende echo, en dan moet er meer te zien zijn... We zijn zwanger maar wel nog heel voorzichtig :)

Gefeliciteerd ! Spannend is het zeker doe lekker rustig aan !!!

Wat is het spannend hè? De volgende keer 'gewoon' een kloppend hartje. Bij mijn dochter kreeg ik met vijf weken een echo en toen was er ook nog heel weinig te zien. Alleen een holletje met een bolletje. Wel heel bijzonder om nu al een eerste foto te hebben ;-)

Wauw meid wat een spannende tijd voor jou. Ik zal voor je duimen dat je over twee weken een mooi frummeltje kunt zien op de echo.

leuk leuk gefeliciteerd! Een miskraam krijgen is niet niks, probeer er lekker van te genieten. Ik ken de spanning, maandag mijn eerste echo!

Ohh wat spannend voor je.. Ik hoop dat je goed nieuws mag krijgen tijdens de echo!

Terug
Bovenaan