In de war…

Hi meiden,
Op 29 december heb ik mijn vruchtje verloren met 6+4. Op 31 december naar de verloskundige geweest en mijn baarmoeder was nagenoeg leeg.
Vervolgens werd ik op 24 januari weer ongesteld. Het was iets anders dan anders, weinig bloedverlies maar hield wel 5 dagen aan. Normaal ben ik ook zo lang ongesteld.
Vervolgens zou ik vandaag volgens de kalender mijn eisprong hebben. Ik ben vorige week donderdag gestart met ovulatie testen en die waren dag na dag positief. Nadat ik mijn ervaring hier deelde kreeg ik het advies om een zwangerschapstest te doen. Deze heb ik vanochtend gedaan en de rest is gewoon positief!
Nu ben ik ontzettend in de war, want wanneer ben ik dan zwanger geworden?! Ik heb nog niet echt symptomen behalve dat me borsten iets zwaarder aanvoelen, maar dat heb ik altijd rondom mijn ovulatie. Of zit er gewoon nog HCG in mijn urine van mijn vorige zwangerschap?
Ik hoop dat jullie ervaringen kunnen delen, want ik weet het gewoon even echt niet meer.
Liefs!
 
Herkenbaar! Ik heb dat ook gehad. De gyn vertelde dat het best wel een tijdje kon duren voordat alle hormonen uit je lichaam zijn.
Ik heb toen bloed laten prikken en een weekje daarna weer. Er was toen een afname te zien in het hormoon. Dus niet zwanger. Het is zo’n rollercoaster aan emoties geweest. Ik hoop dat het bij jou anders is. Om duidelijkheid te krijgen is het belangrijk om dus bloed te laten prikken.
Na 4 maanden was ik gelukkig weer zwanger.
Inmiddels ben ik 35 weken zwanger van een gezonde jongen. Veel sterkte ❤️
 
Dankjewel voor je reactie! Wat een rollercoaster inderdaad. Ik merk dat het mij ook echt bezig houdt. Mijn NOD is dus pas 21-2. Moet ik dat afwachten? Of kan ik nu al met de verloskundige bellen om bloed te prikken.

En gefeliciteerd met je zwangerschap! ?
 
Terug
Bovenaan