In de war: buikpijn, borsten pijn en toch bloeding

<p>Hoi allemaal,</p><p>Vorige week was mijn NOD. Al week daarvoor had ik buik- en rugpijn en gevoelige borsten. Ik heb al dochtertje, dus herken de symptomen.</p><p>Ik werd niet ongesteld op NOD, maar 5 dagen later toch bloeding. Ik snapte het niet helemaal, misschien echt ongesteld of verkeerde innesteling? Ik heb 4 dagen bloeding gehad.</p><p>Nu, een kleine week na bloeding heb ik nog steeds die buikpijn en van voor NOD en pijnlijke borsten. In mijn hoofd ben ik alweer bezig met volgende maand en eisprong volgen, maar dat zou nu nog te vroeg zijn (dag 6). Wie helpt me, waarom doen borsten en buik nog pijn?</p>

Heb je al wel een test gedaan om uit te sluiten of je zwanger bent of niet? Was de bloeding zoals je "gewend" bent of was het anders als anders?

De bloeding was anders omdat deze later was dan verwacht. Ook had ik niet constant een bloeding. Maar verder zou het wel een menstruatie kunnen zijn, alleen gek dat ik nu nog steeds pijnlijke borsten en buikpijn heb. Ik heb een test gedaan en die was negatief. Dus ik denk natuurlijk niet dat ik zwanger ben, maar vind het nog wel heel vreemd. 

De bloeding was anders omdat deze later was dan verwacht. Ook had ik niet constant een bloeding. Maar verder zou het wel een menstruatie kunnen zijn, alleen gek dat ik nu nog steeds pijnlijke borsten en buikpijn heb. Ik heb een test gedaan en die was negatief. Dus ik denk natuurlijk niet dat ik zwanger ben, maar vind het nog wel heel vreemd. 

Terug
Bovenaan