<p>Ik weet dat een test natuurlijk het beste middel is om erachter te komen of je zwanger bent, maar voor ik die morgen ga halen ben ik toch heel erg benieuwd naar wat jullie zo vinden..</p><p>6 maanden terug ben ik bevallen dmv een keizersnede van ons prachtige zoontje. Na 10 weken heb ik meteen een spiraal laten plaatsen, maar omdat seks hierdoor verschrikkelijk pijnlijk werd voor zowel mezelf als mijn vriend heb ik die laten verwijderen en dezelfde dag de prikpil laten zetten. De ha zei dat er geen dubbele bescherming nodig was dus dat ik me geen zorgen moest maken.. Nu lees ik op internet dat dat dus niet helemaal klopt. Een paar dagen voor oud en nieuw een menstruatie van 3 dagen gehad, maar de laatste 2 à 3 weken last van steken in mijn borsten (mijn vriend mag er liever niet tegenaan liggen) regelmatig meer pijn in de buik op de plaats van mijn litteken, vooral savonds regelmatig erg misselijk en ben ik verschrikkelijk moe/moodswings. Nou is het allemaal wat dubbel want het is logisch dat je moe en prikkelbaar bent met een baby en dat je nog last van je litteken kan hebben, maar toch heb ik een raar gevoel. Ik heb vroeger 5 jaar lang de prikpil gehad en nóóit bijwerkingen oid gehad, dus lijkt het me sterk dat dat nu wel zo zou zijn. Dit allemaal zo vroeg voor mijn menstruatie zou moeten beginnen klopt toch ook niet zou ik zeggen? Bij mijn vorige zwangerschap heb ik nergens last van gehad in het begin op hoofdpijn na, dus ben ik heel erg benieuwd wat jullie hier zo van denken.. Mijn zoontje was door pil heen, maar prikpil hoor je toch zelden?</p>