In de war

Hallo ben ik helaas weer. Na vanochtend ben ik een beetje in de war. Ik heb een cyclus van 21 dagen en overal op internet staat dat je op dag 7 het vruchtbaarste bent. Nu moet ik komende vrijdag ongesteld worden. Alleen vorige week dacht ik mijn ei sprong te hebben aangezien mijn baarmoedermond vrij hoog lag en ik ook een beetje slijmverlies had (leek het). Maar donderdag ofzo lag mijn baarmoedermond weer laag en hard tot gisteren vandaag voelde ik en lag hij weer hoog en zacht. (Dus hebben we nog even geknutseld) kan dit nou komen omdat ik vrijdag ongesteld moet worden of hoe zit dit? Iemand die het misschien weet
 
Het verschilt wanneer je het vruchtbaarst bent, als je altijd een regelmatige cyclus hebt kan je er wel vanuit gaan dat het ongeveer hetzelfde is, maar ik kon het nooit voelen aan m’n baarmoedermond. Ik zou als je het echt wilt weten gaan temperaturen of ovulatietesten gaan doen. En anders gewoon voor je vruchtbare dagen regelmatig gaan klussen, als je dat op de dag van de eisprong zelf doet ben je eigenlijk al te laat. 
 
Terug
Bovenaan