In de war!

<p>Lieve allemaal,</p><p>Zoals de titel al zegt, ben ik nogal in de war. Op 2 novembet heb ik een miskraam gehad. Ik heb 5.5 week bloedverlies gehad en tot 6 weken een positieve test gehad. 13 december was deze eindelijk negatief. 18 december kreeg ik een bloeding die ik heb aangezien voor een menstruatie. </p><p>2 januari zou ik mij eisprong hebben. Zelf heb ik het idee dat ie wat eerder is gekomen. Rond 30 dec. En in die week hebben we aardig wat geklust. Nu voel ik mij sinds gisteren heel anders. Ik heb erg pijnlijke borsten, ben misselijk, ruik sterk, heb puistjes rond mijn borsten, en heb grote blauwe aders op mijn borsten. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken en durf vooral niet te hopen. Maar toch doe ik het stiekem</p><p>Herkent iemand dit of heeft iemand advies voor me? Ik durf nog niet te testen, omdat ik denk dat het nog niet echt zin heeft. </p>
 
Hey,ik ben na mijn miskraam niet meer ongesteld geweest. 31-05 had ik een miskraam. 06-06 is het bloeden gestopt. 13-06 een negatieve test(ik wilde vooral weten of het hormoon uit mijn lichaam was). En 22-06 een positieve test! Ondertussen ben ik 32 weken zwanger. Ik kon waarschijnlijk zo vroeg positief testen omdat het hormoon nooit op nul is geweest... maar houd er rekening mee dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden! Ik denk dat als je nu test je nogal vroeg bent na je eisprong. Maar als jij rust krijgt door te testen, dan moet je dat zeker doen. Dan maar een keer die extra test gebruiken?
 
Thanks voor je reactie. Dat zou wel heel mooi zijn! Gefeliciteerd! Ik weet dat mijn hormoon in ieder geval zo laag is geweest dat het niet meer meetbaar was door een urinetest. In mijn hoofd zit nu dat het hormoon misschien sneller omhoog gaat vanwege de miskraam en ik het hormoon lang vasthield. Zo zie je maar weer welke gekke dingen je gaat denken.. ik wacht nog even deze dagen af. Als het heftiger wordt, ga ik denk ik testen.. 
 
Jammer genoeg kan het van alles zijn. Je kan weer zwanger zijn, maar je lichaam kan je ook in de maling nemen. Ook weet ik niet hoelang je zwanger was toen je een miskraam kreeg maar hou er rekening mee dat je net zolang aan het ontzwangeren bent. Ik heb jaren geleden met 3 maanden een miskraam gehad en mijn lijf had ook echt heel lang de tijd nodig om weer "normaal" te doen. Je hele hormoon huishouding raakt in de war. Ik hoop uiteraard van harte voor je dat het wel positief is (!), maar ik weet hoe hard de klap kan zijn van negatieve testen en een lijf dat je voor de gek houdt dus daarom wilde ik je wel even waarschuwen. 
 
Dank je voor je reactie. Ik was 6 weken zwanger en begon met 4.5 week al te bloeden. Ik heb er ook precies 6 weken over gedaan om een negatieve test te krijgen. Ik vind ht erg verwarrend allemaal. De hele periode tijdens en na de miskraam heb ik als erg onzeker en heftig ervaren. Zo erg zelfs dat ik nu niet durf te hopen. Maar ergens diep in je hart doe je dit toch.
 
Die verwarring en onzekerheid is voor mij wel herkenbaar hoor. Je lijf is ergens mee bezig, maar de gedachten en emoties  zijn nog ergens anders. Ik heb het helaas twee keer meegemaakt en heb na de eerste keer ook echt even in de knoop gezeten. Toen we weer rust kregen en bewust kozen om zonder bescherming te vrijen vroeg ik mezelf elke maand weer af of het raak zou zijn. Om me gerust te stellen kocht mijn vriend van die hele goedkope dipsticks. Als ik al dacht te twijfelen stimuleerde hij me om te testen. Ook een negatieve uitslag gaf me rust. Geef het nog een paar dagen. Maak jezelf niet gek met Google. Daar tref je, naar mijn mening, alleen de bijzondere verhalen. Ongeacht of deze positief of negatief zijn. Je lijf weet wat het doen moet. Heb er vertrouwen in!
 
Wat zijn jullie lief! Dankjewel, jullie tips doen mij goed. Ik heb vandaag ook erge hoofdpijn erbij. De vorige keer dat ik zwanger was had ik dit ook en heb ik migrainemedicatie genomen. Dat mag alleen niet als je zwanger bent, dus laat ik ze nu maar staan. Voor de rest leef ik maar alsof ik zwanger ben. Neem mijn vitamines, decaf koffie etc. Over 2 weken weet ik hopelijk meer!
 
Terug
Bovenaan