in de war?

A

Anoniem

Guest
Hallo ik had al wat in gevuld maar het komt er niet op.( dus mocht ik er 2 keer opstaan weten jullie dat)

Ik dacht dat ik gister de beruchte innestelingsbloeding zou hebben ik begon al een beetje te verheugen, maar heb nu hefige bloedingen. Raar want ik heb altijd een regelmatige cyclus en zou pas 10 oktober NOD of ongi hebben/worden.

Maar goed nu maar even kijken wat het gaat worden.Die ooievaar heeft niet echt geholpen dus,jammer want als ik nu zwanger zou zijn zou het kind geboren worden rondom de dag dat wij samen gingen wonen, had leuk geweest maar ja...

Maartje

He Maartje, ik heb hetzelfde gehad deze maand. Mijn cyclus is ook aardig regelmatig en als het niet op tijd komt is het altijd ietsje later. Maar deze maand was het een paar dagen te vroeg! Ik ook nog positief over een innestelingsbloeding maar zaterdag was het echt foute boel!!! Maar vanaf zondag is het alweer een heel stuk minder!
Raaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr! Maar wel apart om te lezen dat jij hetzelfde had!
Ik had ook gehoopt dat het nu eindelijk eens goed was, gisteren waren we ook een jaar getrouwd! Maar helaas........op naar ronde 12!!!

Hi Mir.

Dat is balen zeg. inderdaad grappig dat je ook een week te vroeg bent. Nou grappig.... misschien hangt het in de lucht.

We gaan er maar weer met volle moed tegenaan.

Maartje

Terug
Bovenaan