in de war

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben vandaag helemaal in de war. Mijn NOD was 30/9: geen rode duivels en wel zwangerschapsgevoelens (misselijk, gevoelige borsten, moe) dus .. testen! Maar helaas tot vanmorgen al 6 testen (diverse merken) negatief! Vanmorgen zelfs een beetje bloedverlies maar dat is ook weer gestopt en nu weer een nagatieve test..

ik voel me nog wel heel erg zwanger maar ook zo onzeker, bij mijn vorige 2 zwangerschappen direct positieve test en geen bloedingen.

ik weet het vene niet meer, herkent iemand dit??

Groetjes,

warhoofd

sorry warhoofd, maar ik heb nog geen enkele zwangerschap achter de rug.... wel heb ik soms verschijnselen als mijn nod dichterbij komt, maar dan houd ik meestal mijn lichaam voor de gek....
ik hoop dat jij dit niet doet en wel zwanger zult zijn!

liefs,
Es

Hi warhoofd, herkenbaar verhaal (op bloedverlies na) mijn NOD was de 27 e... altijd keurig op tijd ongi normaal (al 9x)Vorige week heb ik de vraag gesteld bij zwanger zijn..weet niet meer de titel, maar mijn naam stond er wel onder..ik had aardig wat reacties van dames die ook later pas een positieve test hadden!
Had vanochtend ook een negatieve test, ga straks naar de huisarts..weet nog niet hoe k t brengen moet...
Ik hoop voor je dat er nog een positieve test voor je komt!
Succes, en hou me maar op de hoogte!

gr.simoon

Terug
Bovenaan