in de war

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik was 2 dagen overtijd en had dus goede moed maar helaas toch ongesteld.
ik snap er niets van dit heb ik nog nooit gehad, altijd een hele regelmatige cyclus gehad. mijn vraag is moet ik nu mijn lengte van de cyclus veranderen van 28 naar 30? hoe werkt zoiets als ik mijn vruchtbare dagen wil uitrekenen?
hoop dat iemand het snapt...

bedankt Ruby

Hoi Ruby
Ik kan dat ook niet met zekerheid zeggen maar misschien was je wel heel erg in spanning deze keer? Ik had het vorige maand ook voor dat ik lichtjes overtijd ging maar ik was er dan ook al een hele week stressie voor. Ik ga ervan uit dat het daardoor kwam.
Voor mij volgende cyclus ga ik uit van 29 dagen (28 + 1 reserve dag) en voor mijn ei reken ik dan ook een extradagje of ik ga weer ovulatietest doen maar dat denk ik niet (kost op de lange duur te veel) en ik ga dan maar extra aan de klus (leuker dan op stokjes zitten plassen;) )

Tis wel echt balen voor jou dat je dan toch nog ongesteld bent geworden! Je had er waarschijnlijk wel erg op gehoopt... en zeker als je dan nog overtijd gaat is de spanning nog zo groot.
Nou, hopelijk is je ventje in de buurt om je eens goed te verwennen ter troost en hebben jullie over een twee weekjes een romantisch weekendje waarin het allemaal wel nog kan gebeuren!
Veel succes in ieder geval!

Groeten,
Lea

Terug
Bovenaan