in de war

A

Anoniem

Guest

Hoi allemaal!
Ik ben heel erg in de war nu...
Ik moest mijn NOD Dinsdag krijgen. Werd dan ook precies op tijd ongi dus ik baalde als een stekker. Nu komt t. Normaal gesproken zijn de eerste en de tweede dag het ergst van mijn ongi, en (sorry) loopt het er gewoon uit als ik bv. een nieuwe tampon erin doe.  Dus best wel heftig. Maar dat heb ik nu helemaal niet! Het is nu echt maar een klein beetje en mijn temp. blijft ook steeds hoog. Ik heb nu de 2 ergste dagen achter de rug, dus het kan alleen maar minder worden. Ik snap er niks van. Ik had wel in een boek gelezen dat je als je tóch zwanger bent, je de eerste maand op de dagen dat je ongi moest worden, je alsnog licht kunt vloeien. Ik denk dat ik toch maar een test ga doen morgen.. heeft iemand hier ook wel is mee te maken gehad?

xx een verwarde bren.

Hoi Bren,

Ik ken het niet zo precies als jij maar ik heb sinds een halfjaar een afnemende ongi. Ik was eerst ook altijd 8 lange dagen best wel erg ongesteld. Sinds een half jaar wordt het alleen maar minder. Sinds 2 maanden vloei ik nog maar 2 dagen.
Het hoeft dus helaas niks te betekenen. Maar ik duim voor je van wel.
En ach weinig ongi heeft ook zo z'n voordelen.

Liefs
Joanna

Hoi Bren,

Ik had ook afgelopen dinsdag mijn NOD, en jawel, de afscheiding werd smorgens vroeg al ietsje donkerer, en meestal uit zich dat in een ongesteldheid, diezelfde dag nog, nou mooi niet. Hij is gisteravond pas laat op gang gekomen, want ik werd er ook een beetje kriegel van. Duurde maar en duurde maar, haha. Geen krampen niks niet, maar dat is allemaal dubbel en dwars alsnog gekomen.Tempen doe ik niet, dus dat zou ik niet kunnen checken. Dus nog ff afwachten denk ik. Ik zal voor je duimen!

Groetjes Tamara29

Hoi,

Ik heb ook wel eens gelezen dat je te   maken kunt krijgen met een innestelings bloeding,rond de tijd dat je ongesteld moet worden.Dit is dan wel niet meer dan 1 tampon.
Dus wie weet!!Ik hoop het voor je!!

Groetjes meeuw

Terug
Bovenaan