In de war

<p>Goedenavond dames,</p><p>Op 8 september had ik mijn eisprong(clearblue test) dus ik zou 8+14= 22 september mijn menstruatie moeten krijgen (liever niet maar jullie snappen wat ik bedoel).</p><p>Nou heb ik al een paar dagen een vreemd gevoel in onderbuik een aantal cm onder me navel, ik ben steeds misselijk en ik kreeg vandaag ineens last van mijn epilepsie. Dat laatste is gek want dat is al een hele lange tijd onder controle.</p><p>Mijn epilepsie aamvallen hebben bij mij heel erg met me hormonen te maken (gekomen toen ik ging menstrueren op me 11de, erger last van als ik stopte met de pil in me stopweek).</p><p>Maar goed ik zou dus de 22 ste moeten gaan menstrueren en nu kom ik net van de wc en heb ik bij afvegen bruin verlies, iets wat ik nooit heb. Wat kan dit zijn?</p><p> </p><p>Groetjes en sorry voor het lange verhaal</p>

Hallo Naatje,
Toevallig heb ik mijn eisprong ook 8 of 9 september gehad!
Het kan innestellingsbloed zijn of oud bloed, of beginnende bloed voor menstruatie. Het kan altjjd alle kanten opgaan en daar heb ik zelf ook moeite mee.
Heb je al een zwangerschaptest gedaan? Ik heb er 1 eergister en gister gedaan en allebei negatief. Het kan zijn dat ik te vroeg heb gestest of dat ik gewoon ongesteld ga worden. Ik heb namelijk wel last van menstruatiekramp alleen niet heel vaak. Wel heb ik last van lage rugpijn.
Laat je ons weten hoe het verlopen is?

Ik duim voor je?

Goedemorgen Naatje,
Geen sorry voor je lange verhaal, soms moet je het gewoon even kwijt. Wat een onzekerheid allemaal zeg! 
Logisch dat je je afvraagt wat het allemaal kan zijn, zoals Sanne al aangeeft kan het van alles zijn. Dat en natuurlijk je epilepsie (waarvan je wéét dat het reageert op hormonale schommelingen) maakt je gevoel erg begrijpelijk.  Ik zou ook een vroege test gaan doen, maar wellicht is het nog iets te vroeg. 
Hou je ons op de hoogte?! ??

Goedemorgen Naatje,
Geen sorry voor je lange verhaal, soms moet je het gewoon even kwijt. Wat een onzekerheid allemaal zeg! 
Logisch dat je je afvraagt wat het allemaal kan zijn, zoals Sanne al aangeeft kan het van alles zijn. Dat en natuurlijk je epilepsie (waarvan je wéét dat het reageert op hormonale schommelingen) maakt je gevoel erg begrijpelijk.  Ik zou ook een vroege test gaan doen, maar wellicht is het nog iets te vroeg. 

Goedemorgen Naatje,

Goedemorgen,
Hier nog steeds het zelfde. Soms met afvegen niks soms zit er een beetje bruin "spul" aan me papiertje.
Ben dus nog niet ongesteld het blijft spannend

He, wat fijn ook nog iemand met epilepsie! Ik ook. Bij mij wisselt het enorm. Globaal een week voor menstruatie, een x tijdend als het op zijn ergst is en een keer de week na Truus. Maar het hoeft niet. Soms heb ik ook maanden geen last en afgelopen week was het meerdere keren raak wat nogal slopend was. Ik heb ook goede medicatie maar wel nog absances waarbij ik er nog wel bij ben maar trager en logisch denken en praten heel moeilijk is.

Terug
Bovenaan