In de war

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Volgens mij is mijn lichaam een beetje in de war na de MK. Ik heb op 10-03 een miskraam gehad en begin van deze week, meer afscheiding een beetje roze van kleur, en gisteren dacht ik, nu zet het door. Ik word toch ongi, maar na een heel klein beetje is het vandaag al weer over!!! Ik snap er helemaal niets meer van.
Maarja even afwachten of het toch nog komt.

Heeft iemand van jullie dit misschien ook gehad?
Groetjes Lucielle

hoi,
inderdaad afwachten. Maar misschien ben je wel weer zwanger?
Succes verder.
Goetjes van Leed.

Hoi ,

Op dit moment maak ik exact het zelfde mee als jij.
Ik heb op 8 mrt een miskraam gehad en heb zo`n 11 dagen gevloeid.
Sinds dat over is blijf ik heel af en toe (alleen bij het afvegen,sorry voor de details)last van bloed houden.Echt bloed kun je het niet noemen,het is eerder een oranje kleurige afscheiding.weet niet zo goed hoe ik dit moet uitleggen,maar hoop dat je met kunt volgen
De ene dag   had ik er wel last van en de anders dag helemaal niets.

Vanaf deze week(zaterdag begonnen)heb ik last van slijmafscheiding met oud bloed erin,soms is het weer iets roder van kleur,maar het is echt minimaal.
Vandaag kwam er weer een "klodder slijm"uit wat volgens mij vermengt is met oud bloed.
Maar ook ik heb hier de ene dag last van en de andere dag is er helemaal niets!

Ook heb ik zwangerschapsverschijnselen gehad en heb afgelopen maandag getest maar was negatief.
Ook ik weet t niet meer hoor.
Als het nu gewoon door zet weet  ik tenminste waar ik aan toe bent en kan ik weer verder!

Misschien is het inderdaad wel zo dat je zwanger bent,zou best kunnen.

Hou je ons op de hoogte?

Succes!

liefs Caro

Terug
Bovenaan