in de war

mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 5 december!mijn cyclus is altijd 27 dagen op 4 januari kwam ik erachter dat ik zwanger was maar....ze zeggen toch, als je erachter komt dan tellen ze dat je al 6 weken bent toch?die twee weken krijg je toch zogenaamd kado??dan zou ik nu toch huh??? weet niet meer hoeveel weken nu 7....????of bijna 9 want als ik er op 4 januari achter kwam dan zijn we nu 3 weken verder toch???wordt er gek van.....wie rekent mee????
 
Als de eerst dag van je laatste menstruatie 5 december was, ben je nu 7 weken zwanger. Heel makkelijk gewoon weken tellen met als eerste dag 5 december. Dus op 12 december was je 1 week zwanger. Met je krijgt de eerste 2 weken kado wordt bedoeld dat je eisprong rond de 14e dag van je cyclus plaatsvindt en omdat je na een eisprong pas zwanger kan worden krijg je 2 weken kado, want er wordt wel gerekend vanaf de 1e dag laatste menstruatie. Ik hoop dat je het snapt, als ik bij mezelf terug rekenen klopt dit precies.
 
www.vaderschap.org is een leuke site, hier kan je als je op 'progress' klikt precies zien hoe ver je bent.
Voor jou is dat nu:
18,1 %, of
50.7 dagen, of
7.2 weken, of
1.6 maanden
Nog te gaan: 7.4 maanden
 
we hebben alles gezien en moeten doen om zwanger te worden heeft uit eindelijk 5 jaar geduurd (hormonen)
onze tweeling zijn nu ruim twee jaar.
en ben er achter gekomen dat ik nu ongeveer 8 tot 10 weken zwanger ben
moet donderdag echo laten maken om duidelijkheid te scheppen van hoeveel weken precies ik zwanger ben.
volgens de arts is het een wonder.
maar we zijn er heel gelukkig mee.

groetjes
Suus
 
Terug
Bovenaan