In de war!

Hoi meiden!

Zit ik even in de stress. Ik met mijn grote mond dat ik niet zwanger was na mijn IUI. (ik dacht het zeker te weten want je voelt je lichaam toch het beste)
Nou zondag dus NOD en nu al echt pijnlijke borsten (ineens), afscheiding is weer terug en ik ben hondsberoerd. Het wordt dus even erg spannend. Pffffffff  
Daar gaat mijn stoere houding!

lfs inge

Wat ga je me nu vertellen?????

Zou het, zou het zou het?????

Oh ik ga duimen voor je meis!

Kunnen we gezellig samen op Gym straks!

Ik bedoel het kan maar zo dat JIJ gelijk hebt en dat ik ivm de klachtjes ook zwanger ben.
Het klinkt goed!
Maar heb jij voor je WEL ongesteld word geen gespannen borsten dan?
Ik namelijk meestal wel.

Ga stoppen met roken heb ik net besloten, best triest hoe ik gisteren voor ik naar bed ging in mijn pyama in de tuin stond (ik bedoel dat heb je als je niet meer binnen rookt)
Het is vies, het stinkt, het is slecht, het is duur, wat zijn de voordelen????

Ga maar verder met het boek (stoppen met roken, en ga er maar voor)
Kan er ook nog wel bij!

tja, dat is het leven van de iui, die onzekerheid. Om gek van te worden, maar het zou zo fijn zijn. Wat duren die weken dan lang he.
En je lichaam speelt soms een spelletje met je hersenen. Teminste zo voelde ik dat. Meis ik krijg nu al pijn in mijn duimen en typen en duimen gaat niet samen dus ik stop. Ik duim voor je.
liefs ilona, hou ons op de hoogte

O Inge wat verschrikkelijk spannen meis! Hoop echt voor je dat het de eerste keer meteen raak is. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Het zou echt geweldig zijn. Erg prettig om wat goed nieuw te horen!

Cynthia gewoon stoppen met die stinkstokken. Ik heb het verleden jaar gedaan en er is een wereld voor me open gegaan. Eerlijk is eerlijk ik blijf nog wel last houden van verschrikkelijke trek in een peukie zo nu en dan. Gelukkig heb ik, als ik dan een trekje heb genomen  gelijk weer iets van O ja daarom was ik gestopt. Jakkiebah bah bah. Ik heb wel het geld wat ik normaal uitgaf aan sigaretten in een pot gedaan en daar heb ik een digitale camera van gekocht en nu ben ik aan het "sparen" voor een laptop. En last but not least voor de toekomstige baby is het natuurlijk heeeeel erg slecht als dat geen motivatie genoeg is weet ik het ook niet meer. Mij hielp het in ieder geval heel erg veel.  Sterkte ermee!

Liefs
patricia

En cynthia...je gaat je zo lekker fris en fit voelen...
(ben ook een ex-roker) misschien een idee om een spaarpotje te gaan kopen om daar al het geld in te stoppen die je anders aan het roken zou hebben besteed..kun jij alvast sparen voor iets speciaals voor je wens/droom/ toekomstige kleintje...

En inge...Aangezien ik heb gelezen dat je aandelen hebt in de testen..is er een kans dat  de aandelen binnenkort  enigzins gaan stijgen...

Nou ik heb net dus gewoon overgegeven he. Heb ik in 10 jaar niet meer gedaan.
Ik ben echt kotsmisselijk.

Wauw wat goed Cynthia! We gaan je steunen hoor!! Je zult zien dat je je veel beter gaat voelen en wat die kilo's betreft dan maar geen toostjes met brie en file meer voor het slapengaan!

Ik heb trouwens ook vaak gevoelige borsten voordat ik ongi wordt maar dat is meestal een de zijkant en nu fikken mijn tepels eraf. (haha) Ik ben ook erg emotioneel en ruziemakerig. Bleehhh.
Maargoed zoals ik al zij ben ik ook heel erg moe dus het kan ook oververmoeidheid zijn.
NOG  4 NACHTJES SLAPEN!!
lfs inge

Hoi Inge,

Wist je dat ik dat ook had die afscheiding?? Verder helemaal niets maar dus wel afscheiding. Ik associeerde het niet met een zwangerschap maar vond het wel raar omdat ik dat normaal nooit had. Het bleek bij mij dus inderdaad door de zwanerschap te komen. Het wordt nu spannend want over een paar dagen mag je al testen ...

Ik duim voor je!!

X F.

Terug
Bovenaan