In de war....

In april hebben we besloten de pil te laten staan om te kijken of we samen een kindje kunnen krijgen. Wat was de vreugde groot toen ik al heel snel zwanger bleek te zijn. We zijn er met een gevoelin gestapt van we zien wel hoelang het duurt we hebben geen haast. Vorige week een voor mij ontzettende nare miskraam gehad.

Afgelopen vrijdag moesten we terugkomen voor een curretage en nu druk bezig met het verwerken van alles. Ik voel me goed, behalve dat ik ontzettend moe ben.

Ik weet dat het nog echt heel kort geleden is sinds de curettage maar het verlangen om zwanger te zijn is zo ontzettend groot geworden. Het liefst wil ik nu gelijk weer proberen om zwanger te worden. We zijn alleen ff in de war door wat de mensen allemaal zeggen. De een zegt dat we m'n menstruatie af moeten wachten en van anderen horen we dat we er gelijk wel weer voor mogen gaan.

Hier op dit forum hebben we allemaal hetzelfde meegemaakt en ik ben heel erg benieuwd hoe jullie het gedaan hebben. Toch wachten op de eerst volgende menstruatie of gewoon met je gevoel meegaan en er weer voor gaan?

Liefs Janine

Hey Niene,

Wat vervelend zeg dat je een miskraam hebt gehad....!!
Ik heb 30 augustus mijn vruchtje verloren helaas. Zou 9 weken zijn maar het vruchtje is na 6.5 week gestopt met groeien....
Wij zijn er weer meteen voor gegaan...
Heb ovulatietesten gebruikt om te kijken wanneer ik mijn eisprong weer kreeg, want dat blijkt bij iedereen anders te zijn na een miskraam. Ook op de controle echo zagen ze dat er een eitje op knappen stond....
Ik kreeg hem al 20 september, dus vrij vlot.
We hebben weer flink ons best gedaan en zit nu te wachten tot ik kan gaan testen. Dat zou 4 oktober zijn....
Hoop voor jullie dat jullie het een plekje kunnen geven...Het is niet niks!!

Liefs Nurse

Hoi Nurse,

Heel vervelend en een nare gebeurtenis om een miskraam te moeten mee maken. Ik wens jullie ook veel sterkte! We vroegen ons gewoon af of het niet beter is om bijv een week of maand "rust" te nemen. We vinden het best moeilijk eigenlijk. Maar denk dat er wel meerdere mensen zijn die niet goed weten wat ze het beste kunnen doen.

En hoop dat je een positieve test hebt 4 oktober!

Liefs Janine

hoi niene..

allereerst wat ontzettend naar dat je dit mee hebt moeten maken..

ten tweede: ik denk dat je moet doen waar jij je het beste bij voelt.. de artsen zeggen vaak dat je een maand moet wachten.. maar dit is eigenlijk zodat als je weer zwanger word je ongeveer weet wanneer je uitgerekend bent..als jij echter vind dat je sterk genoeg bent om meteen door te gaan zou ik dat gewoon doen!

ik heb 2 miskramen gehad dit jaar en wij zijn eigenlijk beide keren meteen weer doorgegaan..bij ons werd de wens namelijk alleen maar groter..
ik hoop voor je dat je snel een gezond kindje in je armen mag sluiten!

liefs

Hoi Janine,

Na mijn curretage hebben wij 1 maand gewacht, de gyn. in het ziekenhuis zei toen dat ik beter 1 ongi af kon wachten omdat je lichaam toch zwanger was geweest en je baarmoedermond misschien nog niet weer helemaal gesloten was enzo.
Sterkte!

Liefs Janine

Hoi Niene,

Wat naar dat je een mk gehad hebt. Kun je het een beetje bolwerken? Ik hoop dat je mensen om je heen hebt waar je goed mee kunt praten.

Iedereen zegt weer wat anders niet alleen de vrouwen hier, maar ook de vk en de gyn. Doe wat goed voelt en jouw gevoel staat voorop!

Heel veel sterkte!

Liefs grotebroer

Bedankt voor jullie lieve reactie's! Best fijn om met mensen te "praten" die precies hetzelfde hebben meegemaakt!

Ik kan het iedere dag meer een plekje geven en gelukkig is mijn man ook nog eens mijn beste vriend en kunnen we erg goed met elkaar praten hierover. Helpt natuurlijk wel mee om alles te verwerken.

We hebben besloten om inderdaad naar ons eigen gevoel te luisteren en we gaan gewoon weer rustig verder en hopen binnenkort weer zwanger te mogen zijn!

Bedankt voor jullie reactie's!! En sterkte voor iedereen!

Liefs Janine

Terug
Bovenaan