In de war

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Wij proberen al lange tijd zwanger te worden van een tweede kindje. Ik had heel erg gehoopt dat het nu raak zou zijn. Ik had 14 juni ongesteld moeten worden maar ik werd het maar niet. Ik heb niet getest omdat ik geen voorstander weet om het vroeg te weten. Nu werd ik afgelopen donderdag ineens ongesteld. Normaal gesproken ben ik het dan volop 7 dagen maar nu na 3 dagen was het alweer voorbij.
Ik heb geen idee waar die ongesteldheid nu vandaan kwam, heb ook totaal geen buikpijn van tevoren gehad.
Iemand ook ervaring met dit?
Gr van marieke

14 juni is al 2 maanden geleden Mariekje? Heb je al die tijd niet getest en ben je al die tijd niet ongesteld geworden? Dan zou je dus al 3 maanden zwanger moeten zijn geweest als je afgelopen week niet ongesteld zou zijn geworden? Het lijkt met toch redelijk onwaarschijnlijk dat je daar niets van zou hebben gemerkt? Of heb je een hele onregematige cyclus?

Ik zou persoonlijk toch even testen als ik jou was. Dan weet je het zeker. Er zijn vrouwen die normaal blijven menstrueren tijdens een zwangerschap. Maar misschien was het toch een uit de hand gelopen lange cyclus. Helaas kan ik er alleen over speculeren vanaf hier. Een testje zou uitkomst bieden.

Succes!

Hoi,

Misschien bedoelde je 14 augustus????

Ik zit namelijk met hetzelfde alleen kwam 4 dagen eerder dan mijn NOD en ook maar 3 dagen héél weinig en totaal niet beroerd van, wat normaal wel zo is. Ik ben pas net gestopt met de pil dus ga er ook vannuit dat het daardoor komt, maar dat is dan ook voor het eerst (4de zwangerschap, heb al iets ervaring wbt zwangerschappen)

Het kan ook innestelingsbloeding zijn, daar hoor je ook weleens van alleen kan ik nu nog niet testen als dat zo blijkt te zijn volgens mij.

Gr.

Hai,

Ik heb het inderdaad niet helemaal goed beschreven, haha.
Ik was 14 juni voor het laatst ongesteld en had het ongeveer 18 juli moeten worden. ( heb meestal een cylcus van 35 dagen)
Ik kreeg de avond van te voren wel steken en krampen dus ik dacht..ik ga ongesteld worden maar het zette uiteindelijk niet door.
Dus nu afgelopen donderdag werd ik vanuit het niets ongesteld. Je zou zeggen na zo'n lange tijd ( sinds 14 juni) dan je dan behoorlijk ongesteld moet zijn, maar dat viel reuze mee. Veel minder dan anders dus tja..

Hoi,

Het klinkt toch alsof je zwanger bent, en daarbij een (korte) bloeding hebt gehad, maar wat ik niet helemaal snap is het vroeg weten? je lichaam verteld je dat je zwanger bent als je menstruatie uitblijft (uitzonderingen daargelaten) dus elke vrouw weet het toch na 6wk al?
Ook maak je normaal de eerste afspraak rond de 8wk daar zou je dan al opzitten toch?
Ik zou even een test doen om het zeker te weten en evt meteen even de vk bellen om haar te vragen voor de bloeding!
Veel succes.

Gr MJ

Hai allemaal,

Ik heb gistermiddag een testje gedaan maar helaas niet zwanger.
Ik blijf het raar vinden, wat m'n borsten doen vreselijk zeer.
Even over het vroeg weten..ik heb in de december ook een hele lange cylcus gehad van 70 dagen, vandaar.
Dus ja...als je het dan vroeg weet.
En nu zie je...weken lang over tijd maar toch niet zwanger.
Of de test heeft het mis maar dat lijkt me sterk.

Terug
Bovenaan