In de war.

A

Anoniem

Guest
Nou zo als velen hier weten dat ik vrijdag ineens ongesteld ben geworden. 3 dagen te vroeg. Na zaterdag avond was het weer weg, en had nog een sprankeltje hoop dat het een innesteling zou kunnen zijn. Helaas is dit niet het geval want heb vanmorgen getest geen extra streep te bekennen. Nu ben ik bij me moeder en ik veeg ff me poes af, zit er weer bloed raak hier van erg in de war, wat is het nou ...

Ja maar das toch raar was het vrijdag al... En toen was het weg en vanmiddag 1 veeg bloed en met daarna bruin en nu helemaal niks meer erg vreemd!

Ik wou dat ik het antwoord voor je had meid, ik snap er ook niets van! ik hoop dat iemand voor jou het antwoord heeft....

Liefs Lynn.

het is wel raar meid...helaas zit er niks anders op dan af te wachten...hoop dat dan je ongi maar mag door zetten als je dan niet zwanger bent!
dikke knuffel
liefs

Je het is ook heel vreemd, want tis gewon weer weg. Ik moet donderdag naar de dokter om zoiezo me urine weer te testen op zwangerschap dan kan ik het gelijk allemaal vragen en kan zij mij dit gaan uit leggen :p en gaat zeggen dat ik me lichaam heeeeel stom vind:p

Ja tis toch wat ik moet donderdag naar de dokter... Waar heb jij last van den E.M?

Terug
Bovenaan