in de war...

Ik ben helemaal in de war... Kort verhaaltje... rond hemelvaartdag in de 6e week een MK gehad. Niet gecurateert. Nu hebben we flink geklust deze ronde en op dag 21 ineens wat lichtroze afscheiding. Ik hoopte op innestelings bloeding, maar nu tot en met dag 24 elke dag wel een druppeltje of sliertje gehad. Nu dag 25 (ik kon echt niet meer wachten) een kruidvat zwangerschapstest gedaan en in de eerste minuut al 2 streepjes... ik heb netjes de 5 minuten afgewacht maar het is vet positief. Moet ik me zorgen maken over het lange "bloedverlies"? Of kan een innestelingsbloeding altijd een paar dagen zijn?

(((bij de 1e zwangerschap nooit innestelingsbloeding gehad))).
 
Het klinkt alsof je gewoon zwanger bent! Ik snap dat je, zeker gezien je eerdere ervaring, wat ongerust bent. Je kunt het altijd even na laten kijken, maar een aantal dagen wat licht bloedverlies is heel normaal tijdens een innesteling en kan bijvoorbeeld komen door een 'gesprongen' bloedvaatje. Maar volgens mij mag ik je FELICITEREN en kun je gaan genieten van je prachtige proces. Geniet ervan!!!!
 
Bedankt voor je reactie lala90.

Vandaag dag 28... straks maar even een test kopen en nog een keer testen. Heb nog steeds elke dag een druppeltje/sliertje, maak me nog steeds zorgen, maar afwachten is het enige wat ik kan doen.
 
Gisteravond weer positieve test. Toch de VK maar eeen mailtje gestuurd om te vragen hoe het zat met het slijmverlies.

Vanmorgen ineens een hele "klodder"   donkerbruin bijna tegen het zwarte aan... nou kan ik nog steeds alleen maar afwachten.
 
Terug
Bovenaan