In de wolken!

Misschien komt dit lullig over, zeker na het lezen over al jullie kwalen.

Maar toch wil ik het even kwijt.
Ik voel me de laatste tijd zo gelukkig!!
Langzaam aan begint het door te dringen dat der straks echt een baby is!!!
We worden straks echt vader en moeder van een wondertje!!

Ik heb nu iets meer tijd voor mezelf en ook de kamer komt bijna. Mijn oude huis is eindelijk verkocht, kortom veel stress minder.

Ik geniet gewoon van elke dag. Iedere schop maakt me blij en ik loop volgens anderen gewoon te stralen.
Misschien ook deels door de hormonen, maar dat doet er niet toe.

Ik wilde het toch even met jullie delen en ik hoop dat ook degenen met veel klachten proberen te blijven genieten!!!

Zeker niet lullig hoor... Alleen maar fijn om te lezen dat er ook nog mensen zijn die het wel lekker voor de wind gaat.
Ben blij voor je meid.
Wat heerlijk dat je huisje verkocht is zeg.
En ondanks de kwalen en de rottige momenten geniet ik ook echt wel van ons wonder in mn buikje hoor... Kan intens genieten van het feit dat mn buikje (en daarmee dus het kindje) steeds groter word.
Gisteren de blije doos opgehaald en vond het rompertje zo verschrikkelijk sweet dat de tranen me in de ogen sprongen. Direct gezegd Ja deze komt in de tas voor mee naar het ziekenhuis en die krijgt de kleine direct aan.

Dus als je weer een lading positieviteit wilt delen schroom niet hoor... Is alleen maar fijn!

het is zeker nog moelijke te bevaten dat wij straks mama's zijn naar zo lang wachten eindelijk zwanger en hoe ik me nu voel had ik nooit durfe dromen zo fijn echt heerlijk hoe je de kleine voel bewegen ik geniet van iedre minuut ook s'nachts als de kleine beweegt echt samen heerlijk en zo lang ik geen last meer krijg van mijn galstenen ben ik ziels gelukig dat de operatsi pas naar de kraamtijd hoeft (als alles mee zit)
dus geniet geniet zo lang is het niet meer
en voel je tegen over niemand schuldig
groetjes chantal

Voel je niet schuldig ik kan helemaal stralen als ik je stukje lees!ook hier probeer ik volop te genieten en merk nu ik thuis ben ik steeds meer ga genieten. Die kleine vind 't ook wel lekker dat mama rustig aan doet ;-) geniet nog lekker allemaal voor je 't weet is die kleine er en wordt 't anders genieten ;-)

gewoon leuk om te lezen... soms vergeten we als mensen om stil te staan bij wat WEL goed gaat... en willen we allen maar klagen en het liefs over helemaal niks!!

zo een twee weken terug besefte ik me dat de tijd vliegt en dat voor we het weten de klein in onze arme ligt... en tja sinds afgelopen maandag loop alles anders en ja dus hebben we misschien nog sneller een kleintje in onze arme...

gisteren avond lag vriendje lief het zijn hooft tegen me buik en kreeg gewoon tranen in bij ogen om te voelen hoe de kleintje op hem reageerde!!! gewoon genieten....

SOMS hebben we even een herinnering nodig!!!! bedankt :D

Hoi Jenny,

Fijn om je blije berichtje te lezen.
Eigenlijk herken ik me heel goed in je.
Met mijn bijna 3o weken zwangerschap verloopt alles op rolletjes en ik voel me ook intens gelukkig en mijn vriend ook.
Dagelijks wordt mij op mijn werk gevraagd of ik het allemaal-nog-en-beetje-volhou...
Zo voelt het voor mij helemaal niet!
Werken gaat nog prima (gymdocent), leerlingen zijn lief, geniet van mijn werk.
Kijk wel uit naar mijn verlof, maar meer om het vooruitzicht op ons kindje en niet meer volgens de klok hoeven te leven.
Dussss, blijf heerlijk genieten, ik ga zo naar yoga, naar de andere buiken!

Marieke

Ik sluit me helemaal bij je aan. Fijn, dat het bij meerdere mensen zo goed gaat. Lekker blijven stralen hoor! Heerlijk dat je oude huis verkocht is. Vriendliefs appartement is 2 weken geleden ook eindelijk verkocht en dat geeft idd heel veel rust. Nog meer positieve energie die je aan de kleine kunt gaan besteden :).
Complimenten van anderen zijn sowieso leuk om te krijgen, tch? Zeker nu.
Geniet maar lekker.

Ohh heerlijk! Zo moet het eigenlijk ook volgens mij!
Ik had het me ook helemaal zo voorgesteld, heb ook wel van die momenten of dagen hoor, dat ik me ook helemaal super voel. Dat is echt super!
En ik weet zeker dat iedereen ondanks de kwaaltjes toch ook wel heel erg kan genieten van zo'n schoppend en kriebelend kleintje in de buik!

Nou, geniet nog maar lekker de komende maanden, de tijd gaat zo snel!

Terug
Bovenaan