In de wolkenfestival / Negenmaandenbeurs

<p>Dag dames,</p><p>De titel zegt het al, een vraag over deze evenementen. Zijn jullie wel eens bij deze evenementen geweest en wat was jullie ervaring? Welke van de twee zou je aanraden als aanstaande moeder en waarom?</p>

Ooit eens op de negenmaandenbeurs geweest en vond ik verschrikkelijk, wat een gekkenhuis!
Nu nieuwe poging wagen bij In de Wolken Festival, ben ook heel benieuwd naar de andere ervaringen

Ik ben in 2018 naar de negenmaandenbeurd geweest. Wat een verschrikking?. Ik vond sommige verkopers ook erg opdringerig bij sommigr stands. Ik zou als je dingen wil zien of proberen zoals een kinderwagen naar een grote babywinkel gaan. Bij bijv van asten in Tilburg hebben ze heeeel veel en kan iemand rustig jou helpen en met je meekijken

Ik ben vorig jaar naar het in de wolken festival geweest. Het was wel druk, maar het was zeker nog goed te doen. Ik wilde vooral verschillende draagzakken uitproberen en daar advies over krijgen.
Ik hoefde bij de kraampjes niet lang te wachten en kreeg uitgebreid advies en konden dingen uitproberen.
Zeker een aanradar als je specifiek iets zoekt!

Ook benieuwd! 9 maanden beurs is in mijn geval niet als ik zwanger ben dus vandaar optie voor wolkenfestival 

Terug
Bovenaan