in de WW voor de 2e iui met acupunctuur

hallo meiden
afgelopen dinsdag de 2e iui gehad. Die ochtend was wars 1 follikel al gesprongen, maar er zaten er nog 2 aan de andere zijde. Het aantal zaadcelletjes was deze keer verdubbeld, naar 17,6 miljoen, das toch wat.Nou daar zal het niet aan liggen. Nu weer in de WW.

Ben begonnen met acupunctuur, er zijn goede resultaten aangetoond bij ivf/iui. een bijna verdubbeling. als je bij google intypt acupunctuur + ivf zie je diverse keer het duitse onderzoek genoemd. de kans op ivf was zonder acupuntuur 26% en met 42%. Dus wie weet helpt het wel. Ik heb die dinsdag om 11.30 de iui gehad en om 10.30 de acupunctuur. Tevens slik ik ondertussen tarwekiemolie capsules, vit.e voor de betere innnesteling. Jullie horen het wel als het helpt, maar wilde de info niet onthouden.

meiden in de WW heel veel goede hoop toegewenst! Zwangere meiden: gefeliciteerd!!!! De andere meiden heel veel succes!
liefs simone

Hoi,

Ik heb een tijdje acupunctuur gedaan, helaas zonder resultaat. Nu ga ik ook beginnen met IUI volgende maand, maar nu jij dit zo zegt misschien dat ik er wel weer mee ga beginnen. Als het de kansen echt verdubbeld............waarom niet dan he!

Goed zeg dat de zaadjes verdubbeld waren, en tja je hebt er tenslotte maar 1 nodig dus heel heel veel kans dit keer lijkt mij.

Spannend die wacht weken hoor!, hoop zo dat je ons goed bericht gaat vertellen.....zeker met de tarwekiemolietabletten (slik ik ook al tijden) zou je haast zeggen dat je een hele hele grote kans maakt.

Ik duim voor je!

Liefs,

Cynthia

hoi cynthia,
ja je grijpt alles maar aan, met het idee wie weet. Maar goed die acupunctuur lijkt wel erg te verhogen, dus ik zou zeggen je weet hoe het werkt dus ga ervoor. Maar goed, we zullen wel zien, misschien kan ik je over 2 weken meer vertellen (beetje te optimistisch, maar goed)
liefs simone

Hoi Sim,

Heel veel succes met de IUI. Ik heb mijn eerste IUI nu 11 dagen geleden gehad en mijn twee vervelende WW zijn bijna voorbij. Ik wist niet dat wachten zo vreselijk lang kon duren. Ik voel dus zeer zeker met je mee.

Wat betreft mezelf weet ik het helemaal niet. Ik geloof niet echt dat het van de eerste keer raak zou zijn als je al een jaar zo geprobeerd hebt en nu in het medische circuit meedraait. Heb vandaag lage buikpijn gehad en denk dus dat het mis is gegaan. Voor de rest voel ik niets anders. Vrijdag (de dertiende notabene!) mag ik naar het ziekenhuis voor een bloedafname tenzij ik eerder ongi wordt.

Zitten we lekker met z'n tweeën in spanning. Ik duim alvast voor je!

Liefs,
Nina

Terug
Bovenaan