In dubio?!?

<p>Poeh wat nu?! </p><p>Onze kinderwens is al 2 jaar aanwezig. In november naar de gynaecoloog geweest en ons laten onderzoeken. Er blijkt niks met ons aan de hand te zijn. Gelukkig maar?. Alleen zijn we samen dus geen match. ?</p><p>Nu heeft de gynaecoloog ons 2 opties gegeven. Of nog even doorgaan op de ouderwetse manier(6 maanden). Of hormonen gebruiken(mezelf injecties geven) en daarna inseminatie.  </p><p>Ik vind het allemaal maar heftig. En ik weet echt even niet niet meer?‍♀️</p><p>Iemand hier in het zelfde schuitje?</p><p>  </p>
 
Hoi Kimberly,jammer dat het tot nu toe niet is gelukt om zwanger te worden. Ik denk dat jullie het beste kunnen doen waar jullie je zelf het prettigst bij voelen. Als je nu nog niet aan de hormonen wilt, wachten jullie nog even en als jullie wel willen gaan jullie het op deze manier proberen. Het tijdstip wanneer is helemaal aan jullie.Ik heb ook hormonen moeten spuiten en had hier helemaal geen last van. De 1 heeft wel last van de hormonen en de ander niet, dit verschilt per persoon. Het heeft al met al even geduurd, maar uiteindelijk zijn wij vorig jaar trotse ouders van een zoon geworden.Heel veel succes! 
 
Mijn tip, laat het even bezinken en ga het traject in als je er beide achter staat en klaar voor bent. Het kan op sommige momenten best pittig zijn door hormonen en onderzoeken etc. Wij hebben het 3 maanden uit gesteld.. eerst even laten bezinken.. ik ben toen met tabletten gestart maar daarmee hebben we er een lange tijd over gedaan omdat het psychisch heel slecht met mij ging, nadat ik een bloeding kreeg besloten we een pauze in te lassen.. ik was er niet mee bezig, vierde mijn verjaardag etc. En toen was ik spontaan zwanger.. nu inmiddels een kleine van 9 mndje psyche is dus ook een grote schakel in het zwanger worden..Wat je ook besluit, doe het samen.Ik hoop Dat jullie gauw een positieve test in handen mogen hebben..(Op welke manier het dan ook mag gaan)
 
Terug
Bovenaan