In dubio....

Ben nu 39+1, over 2 dagen mag ik naar de verloskundige. Had gevraagd of ze dan al doet strippen? Als ik het graag wilde wel.
Maar is het wel verstandig... dat is de vraag.
ben vorige zwangerschappen tot 41+2 doorgelopen, strippen heeft niet echt geholpen.
ga ik nu iets op gang brengen als de baby er nog niet klaar voor is?
Aan de ene kant zou ik graag ook Pasen vieren met mijn familie maar dat is wel 30 minuten rijden.... en manlief moet eigenlijk naar een belangrijke jaarmis van de andere familie, ruim 1 uur en 15 minuten rijden. We hebben 1 auto, dus ik zal wrsch gehaald worden door mijn familie. We zijn dan zondag met 39+6 1 u en 45 minuten uit elkaar verwijderd ongeveer. Het is mijn 3e zwangerschap......Als ik me laat strippen, komt de baby misschien en hoeven we geen keuze te maken... dan zal onze familie aan de ene kant wel teleurgesteld zijn dat we niet samen Pasen vieren. Aan de andere kant hoeven we geen keuze te maken.
Pffff.... heb nog nergens last van verder geen voorweeen ofzo, dus heb nog geen last van mijn buik.
Vind het lastig... misschien kan ze gewoon even voelen of er al wat aan het verweken is? Wat denken jullie of wat zouden jullie doen....

Als strippen de vorige x ook niet veel zin heeft gehad zou ik t risico niet nemen. Maar ik neem aan dat als je net bevallenbent ook niet naar je familie kan toch? Ik zou de natuur zijn werk laten doen. En lekker na je fam. Gaan als je nog niet bevallen bent en als t op gang komt dan krijg je een paas ei-tje :p als je verder geen (medische)klachten hebt zou ik de kleine lekker laten zitten. Maar je moet natuurljjk doen waar jij je goed bij voeld...

Tja.... Lastig. Zou het strippen uberhaupt zin hebben bij 39 weken? Ik moet morgen naar de gyn, dan 39+2 en ga er vanuit dat er niet gestript wordt of iets dergelijks. Van mij hoeft het gewroet ook nog niet, ook al zou ik dolgraag willen dat de bevalling vandaag of morgen start. Ik liep vorige keer over de 42 weken, dat maakt misschien ook dat ik wat voorzichtig ben in mijn verwachtingen? Toen 2 keer een strippoging gehad, die niets hielpen.
Maar goed ik heb ook niet van die paasdilemma's ;)
(kind is het hele weekend uitbesteed bij opa en oma, dus zou wel goed uitkomen als het komend weekend komt. Maar ja, ik vermoed dat de kleine daar geen rekening mee zal houden)
Ik verwacht trouwens dat als de baby er nog niet klaar voor is, het strippen ook geen resultaat zal hebben? Of zou dat te simpel gedacht zijn?
En wat als jullie nou eens lekker met z'n allen thuis bleven met pasen? Je bent bijna uitgerekend, even pas op de plaats is toch niet zo gek?
Succes bij de verloskundige in ieder geval!

Strippen heeft alleen zit als je baarmoeder er klaar voor is, heb je al veel voorweeën enzo? Dan kan dat een zetje geven dat het door zet.
Hier doen ze pas na de 40 weken aan strippen, dus als ik a.s. donderdag naar de verloskundige moet is dat nog geen optie.

Niks gedaan, had een stagiaire dus was niet zo fijn. aangezien alles nog rustig was niet laten strippen. Laat het maar opme af komen. Heb wel veel harde buiken sinds gisteren....
Maar ja dat wil niets zeggen....
Kindjes is nog steedsniet ingedaald. Maar zal ook wrsch. niet gebeueren. dus als de vliezen breken betekent dat gaan liggen!
Ik ga zondag gewoon pasen vieren... en we zien wel wat er gebeurd!

Terug
Bovenaan