in een dip *zucht*...

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen een heerlijk mooie dienst gehad in onze kerk, maar overal om mij heen waren moeders met hele kleine kinderen en as moeders...

Het lijkt wel of iedreen om mij heen zwanger wordt en kids krijgt maar ik niet... soms lijkt het wel of ik voorbestemd ben om andermans kinderen te genieten (wat ik ook zeker doe) en ze uiteindelijk weer af te staan aan hun pa en ma *zucht*
Volgens mij komt dit aardig overeen met depressief zijn, en soms heb ik het idee dat ik van die depressieve buien heb, zoals vandaag of als ik een kind heb uitgezwaaid dat weer met zijn vader en/of moeder meegaat......

zijn er meer die dit hebben of ben ik de enige?

Hoi Lies88,

Ik denk dat iedereen wel van die buien heeft. Als je graag een kindje wilt en je gaat ervoorben je liever gisteren dan vandaag zwanger.

In een reactie van jou op een ander stukje las ik dat jullie al 1,5 jaar bezig zijn om zwanger te worden. (of verwar ik je met een stukje van iemand anders?) Hebben jullie er al eens over nagedacht om met jullie kinderwens naar de huisarts te gaan? Wij hebben die stap genomen toen we 15 maanden zonder resultaat bezig waren. Nu zitten we in het IUItraject en hebben er 3 achter de rug.

Succes!

Liefs Daisy

Hai Lies,

Heel begrijpelijk hoor meid! Je bent echt niet de enige met dit soort gevoelens. Normaal gesproken ben ik altijd oprecht heel blij voor een ander omdat ik ook het echt iedereen gun met een kinderwens maar soms denk ik ook wel eens: wanneer zijn wij nou aan de beurt, ons kindje is ook zo gewenst!

Zeker de afgelpen weken: 2 van mijn beste vriendinnen zijn zwanger, mijn schoonzus verwacht haar 2de wondertje en ook 2 collega's zijn in verwachting en da's niet altijd makkelijk dus geneer je absoluut niet als je af en toe van die gedachten hebt.
Morgen sta je er misschien weer heel anders in!

Wij zijn na 14 maanden de medische molen in gegaan en nu na 19 rondes de eerste IUI achter de rug.

Sterkte! Liefs Lynn.

Hai Lies,

Is snap je heel goed!!!
Ik heb het ook op mijn werk...ik heb de hele dag kleine kinderen om mij heen, en komen baby's van 3 maandjes binnen, ouders worden weer zwanger.
De hele dag geef ik liefde, aandacht en maak ik een leuke dag met ze. En dan worden ze weer opgehaald.
En dan heb ik ook zoiets van...ik wil ook graag zwanger worden, en het lukt nu al 6 maanden niet.
Ik gun iedereen een kindje en ben altijd blij als ik hoor dat iemand zwanger is, want het is echt iets bijzonders.
Ik geniet op mijn werk van de kinderen, vind ze fantastisch en haal daar veel uit.
Ik maar ook mijn vriend vinden een kindje welkom alleen gaat het tot nu toe nog moeizaam.
En in mijn omgeving hoor ik ook de laatste tijd dat er mensen zwanger zijn, je bent blij voor ze maar zelf knaagd het bij jezelf omdat je het ook zo graag wilt.

Sterkte meid.

Liefs Ram24

Lieve Lies,

Ik snap je gevoel wel.... Iedereen lijkt te krijgen waar jij iets langer over gaat doen.

Dit hebben we helaas niet in de hand!

Ik duim heel hard voor je dat je zsm ook een positieve test hebt!

en dan is het FEEEEEEEEEST

Terug
Bovenaan