in een keer raak!!!:)

Hallo allemaal,

Ik ben zwanger en dat is toch zo raar en onwerkelijk. Ik ben in april gestopt met de pil en ben gelijk niet meer ongi geworden. Eerst dacht ik ach dat komt door die stomme pil alles moet eerst weer op gang komen. Maar goed pijnlijke borsten, wisselende buien maar niet misselijk. Dus uiteindelijk een test gedaan ( achteraf gezien te vroeg maar wist ik veel)en negatief. Was niet erg ik ging er toch niet van uit dat het in een keer raak zou zijn. Als je al die verhalen leest is de kans wel heel erg klein. Maar goed na nog eens 3 weken wachten nog niets. Uiteindelijk toch maar weer een test gedaan en ja hoor positief en gelijk 6 weken zwanger!!
Kijk dat schiet dan wel lekker op zo!
Maar goed nu heel veel regelen en bellen maar das niet echt makkelijk als ze het op je werk nog niet weten en je in een kantoortuin werkt waar iedereen op je zit te letten. Maar goed het dringt nog niet helemaal door maar ik wens iedereen het beste toe en voor degene bij wie het niet wil lukken GEEF NIET OP!!!!

liefs AB
 
hoi van harte ik ben in mei gestopt en hoop dat ik net zo veel geluk heb als jij ik wil zo graag een kindje het word dan me eerste ben nu 21 maar ben heel blij voor jou veel geluk xxxpink21
 
Hier hoop ik ook op; wij hebben jarenlang bewust niet aan kinderen gedacht maar wel altijd gewenst en nu we ervoor gaan kan ik niet wachten totdat ik zwanger ben! Het lijkt allemaal zooo langzaam te gaan, de tijd... Om me heen bevalt de een na de ander, en ik weet nog niet eens of ik zwanger ben! Theoretisch kan het, maar het is nog te vroeg om een test te doen. En natuurlijk duurt het bij de meeste vrouwen toch wel eventjes eer ze zwanger zijn... maar ik kan niet wachten!

Groetjes, Caro
 
dat is ook snel ik ben 9 mei gestopt en 7 juni zwanger ik ben nu 5 weken na de pil schijn je extra vruchtbaar te zijn!! maar van harte en tot op het feb 2005 forum liefs sandra
 
Terug
Bovenaan