<p>Goedemorgen,</p><p>Wie heeft de gouden tip.... Ons meisje sliep tot een maand of 7 a 8 prima in haar eigen bedje, sliep keurig van 19-7 zonder wakker te worden. Heeft ons hiermee een beetje verwend dus wij zijn niks gewend nu ze een beetje begint te spoken
(is nu 10 maand)</p><p>Het "probleem" is als volgt: valt zonder problemen in slaap in haar eigen bedje, wordt ergens in de nacht (wisselt van 23 uur - 2 uur - 3 uur - 4 uur) wakker en valt niet meer zelf in slaap, wil dan alleen bij ons in bed slapen.</p><p>Op zich vind ik het niet heel erg dat ze bij ons in bed wil slapen, want als ze dat nu eenmaal nodig heeft.. maar het gaat de laatste tijd ook ten koste van onze nachtrust en merk dat het mij begint op te breken.</p><p>Ik ken de 'Slaap kindje slaap' methode en dit werkt hier niet, ze gaat steeds harder huilen, gaat rechtop in bed zitten en wordt alleen maar bozer en meer overstuur en gaat dan nooit meer slapen...</p><p>Iemand ervaring? tips? ik zou graag willen dat ze gewoon weer in haar eigen bedje slaapt en bij uitzondering (ziek, af en toe) bij ons in bed is prima.</p><p>Ik ben geen voorstander van laten huilen..</p>