in het ootje genomen

A

Anoniem

Guest
Dag dames,
Gisteren had ik tussen 15.41u en 18.10u zo om de 8 minuten een harde buik...
Ik dacht yeah!! het is begonnen!!! Zo begon het bij m'n dochter namelijk ook... Maar, ik ging eten en wat denk je? Niets meer.
Ik moet zeggen dat ik wel wat zenuwachtig was geraakt, zou het daardoor komen dat het ineens weer afzakte??
Vorige week donderdagnacht had ik ook al om het kwartier een harde buik, tot 3 uur 's nachts opgezeten in de veronderstelling dat het ging gebeuren, maar toen maar op bed gaan liggen en in slaap gevallen. En de volgende ochtend niets meer...
Pffff.... op zich vind ik het niet erg om te wachten, maar iedere keer die valse hoop trek ik niet.
Hebben jullie hier ook last van gehad??

Groetjes,
Susan (38w 4d)( omdat ik 4 x zoveel vruchtwater heb dan normaal is er een grote kans dat de baby eerder komt dan normaal, aldus de gyn.)

He chips vervelend....
Dan verwacht je het en dan gaat het nog niet door. Dat had ik afgelopen maandag ook gehad. Ik ben ook op bed gegaan en ben ik slaap gevallen en weg was het .....
Bij mijn dochter braken de vliezen net op een moment dat het niet uit kwam. Iedere keer als zich zo'n moment voordoet krijg ik weer hoop 9of juist niet)  maar ja tot nu toe ook nog niks.

Monique (39,3)

Terug
Bovenaan