in het weekend eisprong, is het ziekenhuis dicht!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Moest vandaag naar de gyn. Kreeg een echo en zat aan de rechterkant een follikel van 16 mm. Opzich goed, alleen is dit wel de verkeerde kant. Aan de rechterkant is mijn eileider afgestorven dus zal het eitje via links moeten gaan. Volgens de gyn is het theoretisch mogelijk. Ik weet het zonet nog niet, maar ja ik heb er niet voor gestudeerd.
Nu was hij aan het tellen en heb ik waarschijnlijk zondag mijn eisprong. Dus ik vroeg: HOE ZIT DAT DAN MET DE IUI???? Daar kwam een heel simpel antwoord op: NIET, IN HET WEEKEND ZIJN WIJ DICHT!. Dat was wel even heel jammer. Er is mij aangeraden om zaterdagochtend een ovulatietest te doen. Is deze dan positief dan zullen wij zelf moet gaan klussen. Is deze negatief en zondag positief dat is er een afspraak gemaakt voor de iui voor aanstaande maandag. Ben benieuwd dus. Hopen dus maar.

Is er hier ook iemand waar er niet geinsemineerd wordt in het weekend? Is dit niet raar?

Zo nu zijn jullie ook weer een beetje op de hoogte.

Gr Roelien

Heej Roeltje!

Jeetje zeg, dat is ook vervelend. Ik dacht eigenlijk dat dat allemaal doorging in de weekenden.

Ik ken iemand die zelfs met een officiele feestdag (vrije dag dus) gewoon werd behandeld.

Hoop dat het allemaal goed komt...

XXX

Ik zal voor je duimen dat het maandag is, succes!!!! "Ons" ziekenhuis is ook in het weekend dicht, dus wij zullen een keer hetzelfde "probleem" hebben als jullie.Zit nu op het wachtbankje, 2e IUI achter de rug, volgende week woensdag is mijn NOD.

Groetjes, Pleun

Hoi Roelien,

Balen zeg! Nou maar hopen dat je mazzel hebt en het gewoon op maandag kan gebeuren. Is er anders niet een ander ziekenhuis in de buurt waar het wel kan? Hoewel ik me niet kan voorstellen dat je in twee ziekenhuizen behandeld kan worden, maar je weet maar nooit! Ik zit zelf in het VU in Amsterdam en daar kon ik inderdaad zelfs op Koninginnedag terecht..

succes alvast!

groeten, Saar

oef das balen zeg. Ik heb het even nagevraagd en ik krijg zaterdag de IUI, hier gaat alles door in het ziekenhuis ook bij feestdagen (behalve kerstmis). Maar ja niet alle ziekenhuizen zijn hetzelfde. Ik hoop voor je dat er straks toch iets moois mag groeien!!!!

Succes!!
XXX
Sjan

Hoi Roeltje,

DIT KAN NIET!!!!!! ZE DIENEN JE DOOR TE STUREN NAAR EEN ANDER ZIEKENHUIS DIE WEL OPEN IS. Dit is belachelijk. Als jij in zo'n zwaar traject zit dienen ze je ook al is het in het weekend te helpen!!!!!!. Familie van mij werkt op de afdeling Gyneacologie en verloskunde. Daar hebben zij elk wekend te maken met IUI etc. Je moet ervoor vechten dat ze je een plek aanbieden in het weekend. Het kost jullie elke maand zoveel energie en dan zou dit niet een reden mogen zijn om het af te kappen. Laatst is een vriendinnetje van mij ook geweigerd in het weekend. Heb het toen tegen die persoon uit mijn familie gezegd (die toevallig daar ook werkt waar mijn vriending onder behandeling is) en de Gyneacoloog heeft vet op zijn donder gekregen. Daarnaast is ook inmiddels al excuses aangeboden aan mijn vriendin.

Groetjes en succes

PS zelf heb ik  ook problemen met zwanger worden  en ben al bijna 3 jaar bezig.

hai meiden,

Ik lees al dat er veel verschillende werkwijze zijn. Ik zou graag naar een ander ziekenhuis willen maar is woon in Roosendaal en wat is dan in hemelsnaam een ziekenhuis bij mij in de buurt die dit wel doet in het weekend. En buiten dat ik geloof niet dat ik daar dan zomaar terecht kan terwijl je ergens anders voor de controles loopt.
Ik baal hier stevig van, maar ik hoop op en klein wondertje en dat mij eisprong even op zich laat wachten!!!

Het is veelste mooi weer om je druk te lopen maken, toch. En anders zal ik denk ik gewoon weer een maand kunnen wachten. Ach dan zet ik dat ook weer bij mijn lijstje, 2 jaar en 6 maanden!! HAHAHA. Meiden een fijn weekend en jullie horen van mij!

x Roel

heey lief Roeltje,

Wat heb jij een goede instelling!!!!! heerlijk, daar neem ik mijn petje voor af!!!!!!
Genieten van de dingen om je heen is nu zoooo belangrijk. Zal duimen dat het eitje nog even lekker blijft zitten en meegeniet van het mooie weer.......en dan mag ie hard werken.

Succes
XXX
Sjan

Terug
Bovenaan