in het weekend eisprong, is het ziekenhuis dicht!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Moest vandaag naar de gyn. Kreeg een echo en zat aan de rechterkant een follikel van 16 mm. Opzich goed, alleen is dit wel de verkeerde kant. Aan de rechterkant is mijn eileider afgestorven dus zal het eitje via links moeten gaan. Volgens de gyn is het theoretisch mogelijk. Ik weet het zonet nog niet, maar ja ik heb er niet voor gestudeerd.
Nu was hij aan het tellen en heb ik waarschijnlijk zondag mijn eisprong. Dus ik vroeg: HOE ZIT DAT DAN MET DE IUI???? Daar kwam een heel simpel antwoord op: NIET, IN HET WEEKEND ZIJN WIJ DICHT!. Dat was wel even heel jammer. Er is mij aangeraden om zaterdagochtend een ovulatietest te doen. Is deze dan positief dan zullen wij zelf moet gaan klussen. Is deze negatief en zondag positief dat is er een afspraak gemaakt voor de iui voor aanstaande maandag. Ben benieuwd dus. Hopen dus maar.

Is er hier ook iemand waar er niet geinsemineerd wordt in het weekend? Is dit niet raar?

Zo nu zijn jullie ook weer een beetje op de hoogte.

Gr Roelien

Heej Roeltje!

Jeetje zeg, dat is ook vervelend. Ik dacht eigenlijk dat dat allemaal doorging in de weekenden.

Ik ken iemand die zelfs met een officiele feestdag (vrije dag dus) gewoon werd behandeld.

Hoop dat het allemaal goed komt...

XXX

Ik zal voor je duimen dat het maandag is, succes!!!! "Ons" ziekenhuis is ook in het weekend dicht, dus wij zullen een keer hetzelfde "probleem" hebben als jullie.Zit nu op het wachtbankje, 2e IUI achter de rug, volgende week woensdag is mijn NOD.

Groetjes, Pleun

Hoi Roelien,

Balen zeg! Nou maar hopen dat je mazzel hebt en het gewoon op maandag kan gebeuren. Is er anders niet een ander ziekenhuis in de buurt waar het wel kan? Hoewel ik me niet kan voorstellen dat je in twee ziekenhuizen behandeld kan worden, maar je weet maar nooit! Ik zit zelf in het VU in Amsterdam en daar kon ik inderdaad zelfs op Koninginnedag terecht..

succes alvast!

groeten, Saar